خبرهای داغ:
داوطلب برتر هلال احمر در گفت‎گو با بسیج:
دوالب نمونه جمعیت هلال احمر در کشوری گفت: از کارهایی که توجه من را برای فعالیت در جمعیت هلال احمر به خود جلب کرد فعالیت بدون هیچ چشم داشت جمعیت هلال احمر در مناطق محروم و آسیب دیده بود.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۶۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، تقی امیریانی فوق تخصص گوارش و پزشک داوطلب نمونه جمعیت هلال احمر کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: حضور در طرح ها و برنامه های خیرخواهانه و عام المنفعه جمعیت و حضور در کاروان های سلامت مناطق محروم از جمله سیستان و بلوچستان از مولفه های انتخاب داوطلب برتر به شمار می رفت.

وی تصریح کرد: یکی از کارهایی که توجه من را برای فعالیت در جمعیت هلال احمر به خود جلب کرد فعالیت بدون هیچ چشم داشت جمعیت هلال احمر در مناطق محروم و آسیب دیده بود.

این داوطلب نمونه جمعیت هلال احمر در کشوری مفهوم داوطلب هلال احمر در خدمت به منطقه محروم دانست و ابراز داشت: چند سالی است که با مجموعه جمعیت هلال احمر گلستان در حال همکاری هستم و تا زمانی که در جمعیت هلال احمر فعالیت نکنید نمیتوانید مفهوم دواطلبی جمعیت هلال احمر را بفهمید.

امیریانی با بیان اینکه انتخاب من به عنوان داوطلب نمونه ثمره همکاری 25 نفر گروه اعزامی جمعیت هلال احمر به مناطق بود، افزود: من به نمایندگی از دوستان به عنوان داوطلب نمونه انتخاب شدم و در واقعه همه این دوستان نمونه هستند.

وی خاطر نشان کرد: حضور و تدریس در دوره های تربیت مربی منادیان سلامت و همکاری در تالیف کتب آموزشی از دیگر موارد انتخاب من به عنوان داوطلب برتر است که مورد توجه مسئولان جمعیت هلال احمر قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها