صبح امروز

پیکر شهید «ستوانیکم جواد مرادی»در کرج تشییع شد+ تصاویر

پیکر پاک شهید «ستوانیکم جواد مرادی» صبح امروز با حضور مسئولان استان البرز و مردم شهید پرور کرج تشییع شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۸۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، صبح امروز مراسم تشییع پیکر شهید «ستوانیکم جواد مرادی» از مقابل مصلی کرج تا امامزاده حسن (ع) بر دوش همرزمان و مردم قدرشناس استان البرز تشییع شد.


پیکر شهید «ستوانیکم جواد مرادی»در کرج تشییع شد+ تصاویر

سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز ، مهندس طهایی استاندار البرز حضور داشتند.
پیکر شهید «ستوانیکم جواد مرادی»در کرج تشییع شد+ تصاویر

 آیت الله حسینی همدانی بر پیکر این شهید بزرگوار نماز میت را اقامه کرد.

پیکر شهید «ستوانیکم جواد مرادی»در کرج تشییع شد+ تصاویر

 در این مراسم سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی البرز در مراسم تشییع پیکر شهید جواد مرادی ، اظهار داشت: مردانی که برای فرمان الهی جان خود را نثار می‌کنند و تا مرز شهادت و ایثارگری پیمان خود را عملی می‌سازند، ثابت قدمان هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، افزود: شهید جواد مرادی جان خود را برای امنیت و نظام جمهوری اسلامی فدا کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه این شهید دو روز گذشته در حین انجام وظیفه، به گروهی از سارقان سابقه‌دار و مسلح برخورد  می‌کند، گفت: بعد از انجام یک‌سری عملیات سر انجام در یک درگیری مسلحانه جواد مرادی به شهادت می‌رسد.

کامرانی صالح با بیان اینکه سال گذشته نیروی انتظامی 87 شهید به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است، تصریح کرد: امروز در جنگ نرم و سخت باید با دشمنان به نبرد پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه امروز پلیس گوش به فرمان ولایت و مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: مجرمان بدانند همان طور که ظرف یک ماه گذشته چند نفر از سارقان توسط دستگاه قضا به اشد مجازات رسیدند، عاملان و قاتلان این شهید در اسرع وقت دستگیر و به اشد مجازات می‌رسند.

پیکر شهید «ستوانیکم جواد مرادی»در کرج تشییع شد+ تصاویر
همچنین برادر شهید جواد مرادی با بیان اینکه توقع دارم نیروی انتظامی و مردم شهیدپرور استان البرز قاتلان برادرم را دستگیر و به اشد مجازات برسانند، گفت: همواره مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم.
پیکر شهید «ستوانیکم جواد مرادی»در کرج تشییع شد+ تصاویر

بر اساس اطلاعیه ی نیروی انتظامی استان البرز، پیکر این شهید پس از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان فسا از توابع استان فارس منتقل می شود.

پیکر شهید «ستوانیکم جواد مرادی»در کرج تشییع شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج ،به دنبال درگیری مسلحانه یک گروه از ماموران پلیس آگاهی استان البرز با سارقان مسلح ستوان‌ دوم جواد مرادی یکی از ماموران به درجه رفیع شهادت نایل شد.

 در منطقه ی مشکین دشت شهرستان فردیس در درگیری با سارقان مسلح به فیض شهادت نایل آمد.

این حادثه ساعت روز بیستم اردیبهشت ماه رخ داد و ماموران آگاهی استان البرز  که به یک دستگاه خودرو با چهار سرنشین مظنون شده و دستور ایست می‌دهند که راکبان این خودرو بدون توجه به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار می‌کنند.

ماموران بلافاصله با استعلام متوجه می‌شوند که خودروی مورد نظر سرقتی بوده و عملیات تعقیب و گریز را آغاز می‌کنند که پس از طی مسافتی در منطقه مشکین‌ دشت در درگیری با متهمان، مامور ناجا به شهادت رسید.

در حالی که هنوز سرنوشت متهمان و ضاربان معلوم نشده و مشخص نیست که آیا ضاربان مامور نیروی انتظامی دستگیر شده و یا متواری هستند، اتفاق دیگری در کرج و در حوزه کلانتری ۱۶ این شهرستان رخ داد.

در این ارتباط سرهنگ سید حسین سید‌‌حقیقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج گفت: ساعتی پیش ماموران کلانتری ۱۶ شهرستان کرج برای دستگیری یک سارق خودروی فراری اقدام کردند.

وی افزود: در این عملیات که منجر به تعقیب و گریز سارق گردید، ماموران بارها به این سارق فرمان ایست دادند که با بی توجهی وی همراه بود.

فرمانده نیروی انتظامی کرج اعلام کرد: در عملیات تعقیب این سارق فراری، ماموران مجبور به تیراندازی شدند که در نهایت سارق فوق به هلاکت رسید.

حقیقی با تاکید بر اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت اولویت پلیس است، گفت: ماموران خدوم نیروی انتظامی شهرستان کرج در آمادگی کامل بوده و اجازه بی‌ نظمی و بی‌ قانونی را به احدی نمی‌دهند.


خبرگزاری بسیج شهادت «ستوانیکم جواد مرادی» شهید نظم و امنیت را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه ایزد منّان برای آن شهید بزرگوار، آرامش و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت نمایم.

روحش شاد و جاودانه باد."
 
عکس:میلاد نصیری
ارسال نظرات
پر بیننده ها