خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بندرترکمن:

حفظ نظام بالاترین امر به معروف

حاج آخوند بیژن کرامتی فر مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بندرترکمن در نشست اخلاقی بصیرتی هیئت عاشقان ولایت گفت : حفظ نظام بالاترین امر به معروف از دید رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۸۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛حاج آخوند بیژن کرامتی فر مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بندرترکمن در نشست اخلاقی بصیرتی هیئت عاشقان ولایت ویژه فرماندهان و اعضای شورای حوزه ها و پایگاه ها و سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین برگزار شد و افزود : حفظ نظام بالاترین امر به معروف از دید رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: دلیل نامگذاری شعار سال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی دو بُعد داخلی و خارجی دارد که بُعد داخلی آن مربوط به مذاکرات هسته ای است و بُعد خارجی آن بیداری اسلامی است که هم اکنون در یمن ایجاد شده است.

در این جلسه حاج آخوند بیژن کرامتی فر مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بندرترکمن به بررسی راه های تقویت معنویت در بین حلقه های صالحین و آحاد بسیجیان پرداخت و خطاب به فرماندهان پایگاه ها و مربیان و سرگروه های صالحین گفت: راه های تقویت معنویت در مرحله اول ارتباط با خدا(خداشناسی) و در مرحله دوم رابطه باخود(خودسازی) و در مرحله بعد ارتباط با دیگران است.

وی افزود: فرماندهان و مربیان و سرگروهای صالحین باید اقدامات اساسی در خصوص زندگی به سبک اسلامی داشته باشند و شاخصه های این زندگی را فرهنگ سازی نماز، ترویج فرهنگ عفاف وحجاب، ازدواج آسان وتحکیم بنیان خانواده دانست.

کرامتی فر در این مراسم به نقش ولایت اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه همان ولایت رسول ا.. است که امروز بر عهده امام خامنه ای (مدظله العالی) است که توانسته است با تبعیت از فرامین الهی و آموزه های امامان معصوم هدایت جامعه اسلامی را برعهده بگیرد و بتواند در این اوضاع نابسامان جهان اسلام همچنان امت اسلام را در سایه رحمت الهی به وحدت رهنمون سازد.

وی تبیین اهداف دشمن علیه جوانان را جبهه فرهنگی نظام دانست و گفت: دشمن به شدت و شبانه روز در تلاش است تاجوانان و نوجوانان رابا برنامه های متفاوت و از طریق مختلف از این کشور و نظام ولائی جدا کند اما باید هوشیار باشیم و راهی را برویم که سید و سالار شهیدان برای ما ترسیم کرده است.

کرامتی در سخنان خود در خصوص طرح صالحین وظیفه اصلی صالحین را هویت بخشی به بسیجیان و ساختن یک فرد طراز اسلام و انقلاب دانست و اضافه کرد البته این کار سخت و مشکلی است و مستلزم آن است که ابتدا ما به عنوان سرگروه و مربی خود را ساخته تا بتوانیم اعضای گروه خود را اصلاح و تربیت کنیم.

وی خاطر نشان کرد نباید فقط حلقه ای صالحین را محصور به محیط مسجد و پایگاه کرد و فقط نباید در آن تنها به گفتن مطالب اخلاقی و حدیث پرداخت بلکه باید هر جلسه به فراخور وضعیت آن برنامه ها و طرح های متنوع و جذابی را به اجرا کرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: هرفرد در حلقه صاحین باید خانه و محله خود را از آسیب ها و هجمه های فراوان وجنگ نرم دشمن آگاه و ان را خنثی کند
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار