مسئول اردویی راهیان نور سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ،از اعزام 6هزار نفری مردم چهارمحال و بختیاری به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۹۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار عبدالله جمشیدی، درگفتگو با خبرنگار بسیج، به برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و با تسلیت رحلت ملکوتی معمار کبیر انقلاب، گفت: یکی از دغدغه های سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج تکراری نبودن برنامه های گرامیداشت این مناسبت بزرگ است.
جمشیدی با اشاره به تلاش برای ایجاد تغییر و تحول در اجرای برنامه در جهت جلوگیری از تکراری بودن برنامه ها افزود: این موضوع به صورت طرح مجزا در جلسه مطرح شد و تصمیم گرفته شد پایگاههای بسیج، هیات های مذهبی، هیات امناء مساجد و ائمه جمعه و جماعت به صورت محور قرار بگیرند تا آنها بحث کنترل، رفت و آمد کاروان ها را بر عهده داشته باشند.
جمشیدی ادامه داد: این طرح تصویب شد و به شهرستان ها ابلاغ شد تا همه به سمت و سوی هیاتی کردن مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) پیش بروند.
مسئول اردویی راهیان نور سپاه استان چهارمحال وبختیاری تاکید کرد: کسانی که تابه حال در کاروان های ارتحال امام(ره) شرکت نکرده اند در اولویت هستند ومعمولا در سطح پایگاه ها این اتفاق می افتد تا افرادی که بار اولی هستند اول ثبت نام کنند.
این مقام مسئول، با اشاره به همکاری دستگاه های مختلف اجرایی ازجمله؛ فرمانداری ها، بخشداری ها و اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال امام در استان، گفت: پیش بینی می شود شش هزار نفر از مردم ولایتمدار چهارمحال وبختیاری امسال به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شوند.
سرهنگ جمشیدی، افزود: حوزه های مقاومت، پایگاه های بسیج و مساجد و دهیاری ها آمادگی ثبت نام عاشقان خمینی(ره) در سراسر استان را دارند.
وی، اعزام و اسکان زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) را بعهده سپاه استان دانست.

   

ارسال نظرات