خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا از جمع آوری اطلاعات بیش از 400 شهید درشهرستان بوئین زهرا خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۹۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

یوسف ابوی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع)شهرستان بوئین زهرا در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج در ارتباط با فعالیت های کنگره شهدا شهرستان بویین زهرا و استقبال از 3 شهید گمنام که در آخر این هفته برگزار خواهد شد گفت: شهرستان بویین زهرا این افتخار را دارد که در آستانه سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) میزبان 3 شهید گلگون کفن سالهای دفاع مقدس باشد.

ابوی ادامه داد: مراسم استقبال از شهدا وشب وداع با این عزیزان عصر روز چهارشنبه 23 اردیبهشت برپا خواهد شد و روز پنج شنبه ساعت 10:30 دقیقه صبح مراسم تشییع از 4 راه بسیج شهرستان بویین زهرا با همراهی مردم شهید پرور آغاز می شود و پیگر این سه شهید در بوستان بعثت به خاک سپرده خواهند شد.

وی همچنین از برنامه‌ها وفعالیت‌های کنگره شهدا این شهرستان یاد نمود و خاطر نشان کرد: اطلاعات زندگی 400 شهید در شهرستان بوئین زهرا مورد بررسی قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا اضافه کرد: در رابطه با سیره و سبک زندگی شهدا با خانواده این عزیزان مصاحبه‌های متعددی صورت گرفته که در کناراین مصاحبه‌ها خاطرات همرزمان و دوستان شهداء جمع آوری شده است.

ابوی با اشاره به همکاری خوب و صادقانه خانواده شهدا شهرستان بوئین زهرا متذکر شد: اطلاعات به دست آمده از شهداء پس از ورود به سیستم به مرکز نشر وحفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس ارسال خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) در خاتمه یادآورشد: از خانواده‌های معظم شهدا به جهت همکاری با ستاد گنگره شهداء شهرستان تشکر می‌نمائیم.

 

 

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها