امربه معروف و نهی ازمنکر، اولویت شناخته شده در بسیج

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان چهارمحال و بختیاری گفت:‌ امربه معروف و نهی ازمنکر، اولویت شناخته شده در برنامه های بسیج دهها میلیونی است.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۰۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج کارمندان استان چهار محال و بختیاری در سال 94 برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان،‌در این جلسه با اشاره به روایاتی از حضرت امام حسین علیه السلام پیرامون اهمیت امربه معروف و نهی از منکر، گفت: امام حسین علیه السلام را فقط به جنگ او در روز عاشورا نباید شناخت، او را باید از امر به معروف و نهی از منکرش شناخت.

سرهنگ پاسدار غلامعلی کریمی، افزود: هدف از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری جلسات مربوطه در این سازمان، ایجاد هماهنگی مناسب در خصوص هدفمند سازی اقدامات امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان و نظارت بر اجرای صحیح این مهم توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج کارمندی است.

وی، امربه معروف و نهی ازمنکر را اولویت شناخته شده در بسیج دانست و افزود: بسیج به عنوان شاخص و الگو در خصوص اجرای امر به معروف و نهی از منکر است؛ بنابراین لازم است سازمان بسیج کارمندان استان با همه توان و استفاده ازظرفیت های پایگاه های بسیج در ادارات، ترویج معروفات متروک و مقابله با منکرات رایج در سطح ادارات استان را اجرایی کند .

ارسال نظرات