خبرهای داغ:
کلاس آموزشی و استعدادیابی رده های سنی سبک شین کاراته به همت پایگاه شهید بهشتی حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۱۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه شهید بهستی حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود کلاس آموزشی و استعدادیابی سبک شین کاراته به عنوان قوی ترین و پرافتخارترین سبک کاراته آزاد استان سمنان در رده های سنی برگزار می شود.

فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری این کلاس آموزشی با همکاری سبک شین کاراته در پایگاه شهید بهشتی گفت: ثبت نام این کلاس ها آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

علی اکبر اشرفی افزود:  ثبت نام کلاس ها همه روزه از ساعت 17 الی 18:30 در سالن ورزشی هلال احمر شهرک ولیعصر(عج) انجام می پذیرد.

اشرفی تصریح کرد: شروع کلاس ها همزمان با میلاد امام عصر(عج) 16 خرداد ماه انجام می پذیرد و این کلاس های آموزشی به مدت سه ماه و به صورت رایگان در جهت استعدادیابی رده های سنی برگزار می شود.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به اهداف این کلاس آموزشی رایگان گفت: این برنامه با هدف ایجاد انگیزه در بسیجیان و ارتقا سطح جسمی و روحی افراد و ترویج فرهنگ قهرمانی و استعدادیابی افراد برگزار می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها