رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان از عملیات عمرانی و توسعه امامزاده محمد (ع) دیباج بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۳۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در دامغان، حجت‌الاسلام مرتضی میرکو از عملیات عمرانی توسعه امام‌زاده محمد (ع) دیباج بازدید کرد و ضمن دیدار با هیئت‌امنا و اعضای شورای شهر دیباج از نزدیک در جريان روند پيشرفت اين پروژه قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان ضمن تشکر از هیئت‌امنا و اعضای شورای شهر دیباج به خاطر پیگیری‌ها و فعالیت‌های عمرانی گفت: فعالیت و خدمت به امامزادگان اجر و پاداش والایی دارد که ان‌شاءالله توشه‌ای برای سفر آخرت شما عزیزان باشد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید به آن توجه داشته باشیم در نظر گرفتن مکانی برای استراحت زائرینی است که به این مکان مقدس برای زیارت می‌آیند، چون این امامزاده عظیم‌الشأن زائرانی از سراسر ایران مخصوص شهرهای شمالی دارد.

وی ادامه داد: به امید خدا به‌زودی در این مکان شاهد ساخت شدن یک مکان مناسب و درخور شأن این امامزاده و ساخته‌شدن یک مرکز فرهنگی باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با ساخته‌شدن این مکان زمینه فراهم شدن گردشگری مذهبی در این نقطه بیش‌ازپیش فراهم گردد.

گفتنی است، امامزاده محمد دیباج (ع) در 60 کیلومتری شمال دامغان و در شهر چهارده (دیباج) قرار دارد، عملیات عمرانی آن به دلیل به وجود آمدن مشکلاتی چند سالی متوقف‌شده بود که پس از تعامل بین میراث فرهنگی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان عملیات عمرانی آن مجددا از سر گرفته‌شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها