معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

حلقه های صالحین اصلی ترین اولویت بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمن است

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: حلقه های صالحین اصلی ترین اولویت بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمن است
کد خبر: ۸۵۱۸۴۳۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام مهدوی در همایش ابلاغ برنامه های سال 94 بسیج دانشجویی لرستان که در خرم آباد برگزار شد، صیانت از انقلاب اسلامی را مهمترین وظیفه بسیجیان و بویژه دانشجویان بسیجی برشمرد و اظهار کرد: امروز در حالی که با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان روبرو هستیم تشکیل حلقه های صالحین به عنوان اصلی ترین اولویت بسیج در حال پیگیری هستند.

وی افزود: در این حلقه ها که در قالب گروههای پنج تا 15 نفره تشکیل می شوند می توان نیرهای انقلابی مثبت را درر استای حفاظت و صیانت و انجام وظیفه در انقلاب اسلامی پرورش داد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه در این حلقه ها به دنبال تاثیر تربیتی هستیم گفت: حلقه های صالحین متشکل از شبکه های انسانی هستند و می توانند شبکه های مجازی را تحت الشعاع قرار دهند.

مهدوی در ادامه بیان کرد: محیط دانشگاه باید به گونه ای باشد که در آن حزب اللهی ها و نیروهایی که در خدمت دین خدا هستند رشد کنند اما سوال اینجاست که آیا این بستر در دانشگاههای ما فراهم شده است؟

وی با بیان اینکه خیری بالاتر از تاثیرگذاری در انقلاب اسلامی نیست چرا که این انقلاب بسترساز انقلاب حضرت مهدی (عج) است افزود: به تعبیر شهید مطهری حفظ انقلاب اسلامی به ثبات فرهنگی بستگی دارد و در واقع مهمتر از استقلال سیاسی و اقتصادی است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به نقش تاثیر گذار دانشگاهها در امر فرهنگ سازی اشاره کرد و گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر این است که محصول دانشگاههای ما نه دانشجویان انقلابی منفی بلکه باید دانشجویان انقلابی مثبت و فعال باشد.

مهدوی بیان کرد: دانشجوی انقلابی منفی خودش را از انجام وظیفه و عمل به تکلیف کنار می کشد و اگر مسئولیتی هم به او واگذار شود در راستای منافع خودش از آن استفاده می کند ولی دانشجوی انقلابی مثبت کسی است که اگر مسئولیتی هم نداشته باشد وارد در صحنه حضور پیدا می کند.

وی بر ضرورت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در دانشگاهها تاکید کرد و افزود: رهبر انقلاب جنگ را مساله موقتی اما دانشگاه را مساله اصلی می دانند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه دانشجوی بسیجی که سطح علمی اش پایین باشد نمی تواند در صحنه دانشگاه تاثیرگذار باشد گفت: متاسفانه برخی تلاش می کنند که نقص علمی خود را با بسیج بپوشانند.


ارسال نظرات