سردار رجبی در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان کردستان؛

فضای استان کردستان متعلق به شهدا است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:در کنار زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، باید به آنچه آنها می‌خواستند و می‌خواهند تا حد توان عمل کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۴۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان کردستان با اشاره به برنامه‌هایی که پیراموناحیای یاد و نام شهدای پیشمرگان مسلمان کرد در کردستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: فضای این استان متعلق به شهدا است تا کار شایسته‌ای صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه اینگونه اعمال مصداق عینی شعار سال و به منصه ظهور گذاشتن آن در میدان عمل است، اضافه کرد: اینگونه کارها موجب احیا و زنده نگاه‌داشتن یاد و نام شهدا می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد:خوشبختانه مسئولان نیز با اعتقاد از برگزاری کنگره پیش‌‌ روی شهدای پیشمرگان مسلمان کرد، پشتیبانی می‌کنند.

سردار رجبی با بیان اینکه شهدا از جان خود به عنوان ارزشمندترین سرمایه گذشتند و امنیت را برقرار کردند، گفت: باید در مقابل عظمت کار آنها سر تعظیم فرود آوریم.

این مسئول اظهار کرد: شهدای زنده نیز نقش عظیمی در دوام و بقای امنیت کنونی جامعه داشتند و این امر نتیجه از خودگذشتگی آنها بوده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: در کنار زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، باید به آنچه آنها می‌خواستند و می‌خواهند تا حد توان عمل کنیم.

سردار رجبی با تأکید بر اینکه روح شهدا از اقدامات مثبت ما در این حوزه شاد می‌شود، خاطرنشان کرد: توصیه به انجام کارهای فرهنگی و ورزش توصیه به معروف است.

وی با بیان اینکه جامعه با ورزش سرشار از نشاط و اتحاد می‌شود، متذکر شد: این امر نشان‌دهنده قدرت پدیده‌ای به نام ورزش است.

سردار رجبی با بیان اینکه بسیاری از معروفات از جمله ورزش باید بیش از پیش در جامعه ترویج شود، این امر را در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه مؤثر ارزیابی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه‌های قهرمانی و عمومی ورزش در کشور از استحکام خوبی برخورداریم، تصریح کرد: در کردستان هم با توجه به فضاها و امکانات، ورزشکاران توانستند خود را به‌ ویژه در حوزه قهرمانی به خوبی نشان دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: بسیاری از ورزش‌ها نیازمند امکانات و تجهیزات خاصی نیست، بلکه تنها اراده قوی و برنامه‌ریزی درست را طلب می‌کنند.

سردار رجبی با اشاره به ایجاد 90 سالن ورزشی به همت سپاه و نامگذاری 10 سالن از این تعداد به نام 9 دی، گفت: درهای این سالن‌ها به روی همه مردم برای استفاده باز است.

وی با بیان اینکه شرایط طبیعی و فیزیکی در استان کردستان و مردمان آن برای رشد و پیشرفت بیش‌تر در ورزش مهیا است، تصریح کرد: کردستان می‌تواند در المپیک‌های آسیایی و جهانی و نیز رقابت‌های قهرمانی دنیا، نفرات متعددی را تربیت و به جامعه معرفی کند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار