فرمانده سپاه استان البرز گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و کمک‌های اولیه از جمله برنامه‌های در دستور کار است و در سال جاری مانور مشترک امداد و نجات هلال‌احمر و سپاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۷۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
مانور مشترک امداد و نجات هلال‌احمر و سپاه البرز برگزار می‌شود/ فرمانده سپاه البرز عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج
، سردار علی استاد حسینی ظهر امروز در نشست صمیمانه با مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان البرز که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: خدمات جمعیت هلال احمر بسیار ارزشمند است چرا که به طور مستقیم با جان انسان‌ها ارتباط دارد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)استان البرز با بیان اینکه کار کردن در نظام جمهوری اسلامی یک نوع عبادت محسوب می‌شود گفت: نجات انسان در هر شرایطی با جهاد در راه خدا تفاوتی ندارد.
وی ادامه داد: خدمات هلال احمر جدای از بسیج نیست و خدمت به مردم از جمله مواردی است که همه باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
فرمانده سپاه البرز با تاکید بر اینکه خدمت به خلق خدا بالاترین نوع عبادت است گفت: وحدت در تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان لازم است و در نظر داریم بیشتر از گذشته تعامل و ارتباط خود را با جمعیت هلال احمر افزایش دهیم.
وی بیان کرد:در سال جاری مانور مشترک امداد و نجات هلال‌احمر و سپاه برگزار می‌شود.

سردار استاد حسینی در این برنامه با برتن کردن لباس و کاور خدمت رسانی جمعیت هلال احمر بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و کمک‌های اولیه از جمله برنامه‌های در دستور کار است.

بعد از پایان این دیدار فرمانده سپاه البرز بعد از پر کردن فرم اعضای داوطلبان هلال احمر به عضویت این جمعیت درآمد
ارسال نظرات
پر بیننده ها