مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ثارالله:
حجت الاسلام ملایی در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی با اشاره به اینکه یک مربی باید نیاز شناسی وزمان شناسی داشته باشدویکی از ویژگی استاد شهید مطهری این فیلسوف بزرگ را زمان شناسی ونیاز به زمان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۹۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

 به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام ملایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی وهادیان سیاسی بسیج این ناحیه که دربیت سید محمد کاظم مدرسی برگزارشد ضمن گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی بسیج وسپاه وهفته معلم وخیر مقدم خدمت تک تک بسیجیان ،سرگروه های حلقات شجره طیبه صالحین،مربیان وعلی الخصوص روحانیت معظم حاضر در جلسه به بیان نکاتی در مورد یک مربی ویک استاد که می خواهد دیگران را تربیت بکند باید یک ویژگی برجسته داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه  یک مربی باید نیاز شناسی وزمان شناسی داشته باشدویکی از ویژگی  استاد شهید مطهری این فیلسوف بزرگ را زمان شناسی ونیاز به زمان عنوان کرد.

ملایی ادامه داد شهید مطهری با گذشت سالها از شهادتش هنوز از کتاب ایشان استفاده می شود  ویک مربی حلقه صالحین به نوعی این مسئولیت را دارد که با نیاز شناسی نیاز حلقه های صالحین خود رابر طرف کند.

  وی  همچنین اظهار داشت یکی از راههای موفقیت یک مربی  ارتباط مستمر با عالمان دینی و حضور در کلاس های اخلااقی وعقیدتی است.

 در پایان این مراسم  تجلیل از برترین مربیان وهادیان سیاسی  و فرمانده هان محترم حوزه های مقاومت بااهدا  جوایزی ازطرف عقیدتی سیاسی ناحیه ثارالله با حضور حجت الاسلا م مدرسی  و مسئولین این ناحیه   انجام شد. 

ارسال نظرات