مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: امید ولایت به دانشجویان بسیجی است.
کد خبر: ۸۵۱۸۵۰۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان محمد برامکی در همایش ابلاغ برنامه های سال 94 بسیج دانشجویی لرستان که در خرم آباد برگزار شد، گفت: نگاه دانشجویان بسیجی به قلعه اصلی انقلاب اسلامی است و با این حال امروز امید ولایت به این دانشجویان است.

وی افزود: در دهه ای که از جانب رهبر معظم انقلاب به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است می بایست با کار برای رضای خدا، ولایتمداری، هزینه دادن برای آرمان های انقلاب، حضور در صحنه، احساس بدهکاری نسبت به انقلاب، استقامت در کار و تکلیف گرایی به عنوان مولفه های اصلی انقلابی گری وظیفه خود را انجام دهیم.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: ورود به جناح بندی های سیاسی و انتخاباتی برای بسیج دانشجویی سم است و با این حال دانشجویان بسیجی نباید اجازه دهند که گروه های سیاسی آنها را در خود هضم کنند.

برامکی خواستار تقویت کار تشکیلاتی، کادرسازی، دقت در ارائه آمار و ثبات مدیریتی در بسیج دانشجویی دانشگاه های استان شد و ادامه داد: بسیج دانشجویی یک نهاد حاکمیتی و زیر نظر ولایت است؛ بنابراین هیچ بخشی از دانشگاه ها نمی تواند در امور مربوط به این تشکل مداخله کنند.

وی با اشاره به با اشاره به بخشنامه غیرقانونی دانشگاه آزاد که با هدف محدودسازی و جلوگیری از فعالیت‌ دانشجویان بسیجی ابلاغ شده بود تصریح کرد: منتظر صدور حکم قوه قضاییه در خصوص این بخشنامه غیرقانونی هستیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان به راه اندازی 254 حلقه صالحین در سطح دانشگاه های استان اشاره کرد و گفت: طرح ابتکاری بینش مطهر که از طریق آن در حلقه‌های صالحین به ایدئولوژی شهید مطهری پرداخته می شود در دانشگاه‌های استان در حال اجرا است.

برامکی بیان کرد: اجرای طرح بینش مطهر به سازمان بسیج دانشجویی گزارش و مورد استقبال و تقدیر قرار گرفته است.وی اضافه کرد: سال گذشته دو دانشگاه پذیرای شهدای گمنام بودند و امسال نیز پیگیر تدفین شهدای گمنام در سه دانشگاه استان هستیم. 

وی با اشاره به اینکه مکان فعالیت دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاههای لرستان مناسب نیست بیان کرد: برخی از دانشگاه زمین لازم را برای دفاتر بسیج دانشجویی اختصاص داده اند که امیدواریم با مساعدت فرمانده سپاه استان در ساخت آنها تسریع شود.

ارسال نظرات