خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه قم:

نشست اخلاق در رسانه ویژه خبرنگاران قم برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه قم با اشاره به اهداف بسیج رسانه از برگزاری نشست ماهانه اخلاق در رسانه گفت: این جلسات را در راستای ترویج اخلاق و تعمیق بصیرت و حرکت دینی و اخلاقی بین اصحاب رسانه و خبرنگاران قمی برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۵۵۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمحمدمهدی موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به برگزاری درس اخلاق توسط این سازمان برای اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیج رسانه قم برای ترویج اخلاق جلسات درس اخلاق ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه را برگزار می‌کند.

مسئول بسیج رسانه قم افزود: نخستین جلسه نشست ماهانه اخلاق در رسانه ماه گذشته توسط سازمان بسیج رسانه قم و با سخنرانی آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در خبرگزاری حوزه برگزار شد که مورد استقبال اصحاب رسانه و خبرنگاران استان قم قرار گرفت.

موسوی با اشاره به اهداف بسیج رسانه از برگزاری درس اخلاق بیان کرد: این جلسات را در راستای ترویج اخلاق و تعمیق بصیرت و حرکت دینی و اخلاقی بین اصحاب رسانه و خبرنگاران قمی برگزار می‌کنیم که امیدواریم در این راستا به موفقیت برسیم.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج رسانه قم برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی‌(ره) عنوان کرد: بسیج رسانه قم برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره) همچون سال‌های گذشته خبرنگاران و اصحاب رسانه را همانند سایر اقشار مردم به حرم امام خمینی‌(ره) اعزام می‌کند.



ارسال نظرات