خبرهای داغ:
مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم خبر داد؛
مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم از شرکت بیش از یکصد دانشجوی بسیجی استان قم در مراسم غبارروبی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۸۵۶۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

محمد عموعبدالهی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از قم طی سخنانی اظهار کرد: برنامه سازندگی بسیج دانشجویی برای دانشجویان طبق فرمایشات رهبری به سه بخش اساسی تحصیل، تهذیب و ورزش تقسیم می شود که فعالیت های ما نیز برای تحقق این امر در بین دانشجویان می .باشد

وی ابراز کرد: در زمینه تحصیل، دانشجویان جهادی که دارای معدل بالائی هستند و از لحاظ علمی وضعیت مناسبی را داشته باشند مورد تشویق قرارد داده و از آنها در مراسمی تقدیر به عمل آوردیم.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم افزود: در زمینه ورزش نیز مسابقات ورزشی را برای دانشجویان در نظر گرفتیم و همچنین کوهنوردی و اینکه بخشی از اردوهای جهادی خود تمرینات بدنی و به نوعی کار و ورزش محسوب می شود.

وی ادامه داد: در زمینه تهذیب نیز اصل اردوهای جهادی حول این موضوع میچرخد و اساساً یکی از آثار اردوهای جهادی برای دانشجویان همین تهذیب و خودسازی ای است که در این اردوها اتفاق می افتد.

عموعبدالهی اخاطرنشان کرد: در همین راستا برنامه های دیگری برای دانشجویان در نظر گرفته می شود تا در طول سال و خارج از بازده های زمانی مشخص که در اردو هستند، تداوم همکاری و انسجام دانشجویان حفظ شود.

وی تصریح کرد: یکی از این برنامه های تداوم، غبار روبی حرم مطهر حضرت معصومه (س) بود که بالغ بر 100 نفر از دانشجویان خواهر و برادر به همراه برخی از خانواده های ایشان در این مراسم معنوی شرکت کردند، که با استقبال خیلی خوبی صورت گرفت .


ارسال نظرات