با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی؛

2817 واحد مسكن مهر در استان سمنان افتتاح شد

با حضور مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازي و معاون امور عمرانی استاندار سمنان تعداد 2 هزار و 817 واحد مسکن مهر در سطح استان به طور همزمان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۶۰۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، مهرآبادي قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در اين جلسه از بسته شدن پرونده مسکن مهر در سال 95 در کشور خبر داد و گفت: تأکید دولت یازدهم تحویل هرچه زودتر پروژه‌های مسکن مهر است.

وي استان سمنان را از استان‌های موفق در ساخت و تحویل مسکن مهر در کشور دانست و افزود: در مدت 19 ماهه دولت یازدهم موفق شدیم 480 هزار واحد مسکن مهر را به اتمام برسانیم.

قائم مقام وزیر مسکن مهر اذعان داشت: تا پایان خرداد امسال هم 80 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای دیگر کشور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

همچنين معاون امور عمرانی استانداری سمنان گفت: استان سمنان از استان‌های موفق در ساخت و تحویل مسکن مهر در کشور عنوان کرد.

جانفشان عراقي افزود: استان سمنان از لحاظ ساخت و تحویل مسکن یکی از استانهای موفق در کشور است.

وي خاطرنشان کرد: در استان سمنان 33 هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که تاکنون 28 هزار واحد به مرحله بهره برداری رسیده است و تمامی این واحدها دارای آب و برق و امکانات زیربنایی هستند.

معاون امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه این واحدها از نظر ساخت و ساز از کیفیت مناسبی برخوردار است، گفت: حدود 5 هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر وزیر 25 هزار نفر باقی مانده است که در صورت برطرف شدن موانع تا پایان امسال تمامی واحدها تحویل داده می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار