خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اذعان کرد: قیام 15 خرداد برای نیروهای مبارز انقلابی در ایران الگو شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۶۰۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) قزوین، با بیان اینکه رهبری مقتدرانه امام(ره) و تبعیت مردم از ایشان، از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود، گفت: این مولفه‌ها، باید در مناسبت‌های مختلف برای مردم بیشتر تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه سالروز قیام خونین قم در 15 خرداد نقطه آغاز شکوهمند انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: در این روز چهره زشت رژیم پهلوی که همواره خود را مدافع مذهب و روحانیون می‌دانست، برای مردم آشکار شد.

حقایق‌پور با بیان اینکه قیام 15 خرداد برای نیروهای مبارز انقلابی در ایران الگو شد، اذعان کرد: آنها با بهره‌گیری از اهداف شهدا و ادامه دادن راه‌شان توانستند انقلاب اسلامی را در سال 57 با شکست دادن رژیم شاهنشاهی به پیروزی برسانند.

این مسئول با اشاره به اینکه 12 خرداد سالروز شهادت سیدآزادگان حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی است، بیان کرد: عظمت و بزرگواری این شهید بزرگوار در داخل و خارج ایران برای انقلابیون شناخته شده است.
حقایق‌پور با بیان اینکه سید آزادگان حق بزرگی بر انقلاب دارند، افزود: جمع‌آوری خاطرات این سید با هدف آشنایی مردم از سیره ایشان ضروری است، به همین دلیل کنگره ابوترابی در قزوین برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برنامه‌ریزی در نحوه برگزاری این کنگره همزمان با شهادت ابوترابی در 12 خرداد ماه سال جاری کلید خواهد خورد.

گفتنی است: ستاد مرکزی ارتحال امام خمینی(ره) در استانداری قزوین با حضور 30 دستگاه ‌اجرایی برگزار شد که 12 کمیته از جمله ایثارگران با عهده‌دار شدن اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت سالروز رحلت امام(ره) تشکیل شد.

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها