شایسته ترین اقدام جهادی خراسان رضوی در سال 94 توسط بسیجیان کلاتی

در حرکتی جهادی سپاه ناحیه کلات در صف اول خدمت رسانی به مردم در سال 94 قرار گرفت و به دنبال این اقدام فرمانده سپاه امام رضا(ع) در پیامی این حرکت را شایسته ترین اقدام در سال جاری دانست.
کد خبر: ۸۵۱۸۶۱۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در پي بارندگي هاي بي سابقه اخير در استان خراسان رضوي ، شهرستان كلات نيز از اين بارش ها و سيلاب هاي پس از آن بي نصيب نماند و در شب يكشنبه چندين نقطه از شهر كلات نادري از جمله مسجد جامع اين شهر كه جزء ابنيه تاريخي شهرستان نيزمحسوب مي شود و قدمتي برابر با دوره سلجوقيه دارد، دچار آب گرفتگي شديد شد که برای کمتر کسی باورش اینگونه بود که کمتر از ۲۰ساعت بتوان فضا را دوباره برای اقامه نماز محیا نمود.

سرهنگ ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار کلات نادر ضمن ابراز خرسندی گفت: باید همیشه در همه مواقع در برابر  حوادث آماده بود.

وی در ادامه افزود: پاکسازی گل و لای مسجد جامع کمتر از ۲۰ ساعت تنها با حرکت جهادی ممکن شد.

 ابراهیمی اظهارداشت: ابتدای امر شاید تصورش سخت بود که نماز عصر که کمتر از۲۰ساعت در مسجد جامع که دچار سیل زدگی قرارگرفته بود واقع شود و این خود تمرینی برای حرکت های جهادی در مسیر الهی است.

سرهنگ ابراهیمی در پایان از همه عزیزانی که در این حرکت خداپسندانه شرکت کرده بودند،تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در پایان فرماندار و  هیئت امنای ابوالفضلی مسجدجامع از بسیخیان ناحیه کلات تقدیر و تشکر کردند.

در همین رابطه سردار احمدی فرمانده سپاه امام رضا(ع) خطاب به فرمانده ناحیه و بسیجیان ناحیه کلات پیامی صادر کردند. متن پیام بدین شرح است:

«شایسته ترین اقدام سال ۹۴ در استان به نام ناحیه کلات ثبت گردید. از شما و همه ی عزیزان بسیجی که در این امر الهی و معنوی مشارکت کرده اند صمیمانه تشکر می کنم».

برادر شما احمدی خادم بسیجیان استان خراسان رضوی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار