دیدار با امام جمعه سرخرود

مسیر سپاه صراط مستقیم است

امام جمعه سرخرود گفت: مسیر سپاه صراط مستقیم است و این مسیری است که امام بزرگوار ترسیم نموده لذا سپاه هم در داخل و هم در سطح جهانی تاثیر داشته از این رو در داخل بعنوان ستون انقلاب و در خارج بعنوان خار چشم دشمنان مطرح است.
کد خبر: ۸۵۱۸۶۵۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶



 


خبرگزاری بسیج مازندران، در هفته عقیدتی سیاسی سپاه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و کارکنان نمایندگی به همراه فرمانده ناحیه محمودآباد با حجة الاسلام موسوی آملی امام جمعه سرخرود دیدار کردند.

در ابتدا  این برنامه حجة الاسلام حاجی پور نماینده ولی فقیه این سپاه  ضمن بیان گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی و تجدید عهد پاسداران و بسیجیان با ائمه محترم جمعه گفت:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه یک نیروی فرهنگی هم هست به فرمان امام راحل (ره) در مجموعه سپاه و نیروهای مسلح یک روحانی بعنوان مسئول عقیدتی سیاسی مستقر شد تا رابطه نیروهای مسلح با روحانیت در همه مسائل برقرار باشد.

همچنین امام جمعه سرخرود در این دیدار  ضمن گرامی داشت ایام افزود: مسیر سپاه صراط مستقیم است و این مسیری است که امام بزرگوار ما برای سپاه ترسیم نمود و باعث شد که سپاه هم در داخل و هم در خارج در سطح جهانی تاثیر گذار باشد، سپاه در داخل بعنوان ستون انقلاب  و در خارج بعنوان خار چشم دشمنان مطرح است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار