خبرهای داغ:

همایش سبک زندگی در آموزشگاه عفاف میانه برگزار شد ‎

خبرگزاری بسیج: همایش بصیرت افزایی و روشنگری با موضوع «تبیین سبک زندگی ایرانی و اسلامی» در واحد مقاومت مقاومت بسیج راهنمایی عفاف میانه با حضور بیش از 200 نفر از خواهران بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۷۵۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در جمع دانش آموزان شرکت کننده در این همایش با بررسی سیر تحولی سبک زندگی ایرانی و اسلامی از آغاز اسلام تاکنون به خصوص در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نمود عینی این سبک زندگی را در پوشش اسلامی، دینداری و ولایت مداری دانست.

   نعمت شکری با بیان فضیلت و تاثیرات صلوات در زندگی و وظیفه افراد در دوران غیبت امام زمان(عج) افزود: ما باید تلاش کنیم تا دین اسلام نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز رایج شود.

   وی ادامه داد: یکی از ابزارهای مهم دشمن، پیشرفت رسانه و شبکه های ماهواره ای و فضاهای مجازی است که  خانواده های ایرانی را به چالش کشیده و بی احترامی به والدین و تغییر در رفتار فرزندان و افتادن در معضلات اجتماعی و مفاسد اخلاقی از جمله نتایج آن است.

   همچنین همایشی با عنوان حجاب و عفاف در این واحد برگزار شد و در آن جاوید شفائی از هادیان سیاسی سپاه میانه در خصوص نقش حجاب در زندگی و تاثیرات آن در حفظ جایگاه و شئونات بانوان صحبت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها