خبرهای داغ:
امام جمعه قم با اشاره به اینکه آل‌سعود در طول عمر ننگین خود یک گلوله هم به سمت رژیم صهیونیستی شلیک نکرده است، گفت: آل‌سعود اسلام آمریکایی را قبول دارد و با اسلام صهیونیست‌پرور مقابل اسلام ناب محمدی ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۸۵۱۸۷۷۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در تجمع بزرگ حوزویان در اعتراض به صدور حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر که ظهر امروز در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بر اساس حکم رژیم آدم‌کش آل‌سعود، این عالم شیعه در 25 رجب اعدام می‌شود، اظهار کرد: این رژیم جنایتکار تاکنون نتوانسته دستاوردی در یمن داشته باشد و به یاری خداوند در آینده نیز همچنین خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه بزرگان دینی از بزرگان مادی دنیا پیروی نمی‌کنند، تصریح کرد: رژیم آل‌سعود رهبری معترضان علیه حکومت، ایجاد هرج و مرج و تبعیت نکردن از عالم حجاز را گناه این عالم شیعه می‌داند؛ این اتهامات همانند اتهاماتی است که در دوران‌های بسیار گذشته به امام موسی کاظم (ع) زده شد.

امام جمعه قم گفت: مجاهدان در راه خدا همواره مورد ظلم ستمگران قرار گرفته و در پایان با غربت تمام به شهادت رسیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آل‌سعود در قبال اعدام شیخ النمر باید بهای سنگینی را بپردازد، خاطرنشان کرد: اعدام شیخ النمر زلزله‌ای را بر آل‌سعود تحمیل می‌کند که در پایان منجر به سقوط آل‌سعود می‌شود.

سعیدی خداباوری را جرم اصلی شیخ النمر خواند و ابراز کرد: شیخ النمر به عنوان یکی از علمای برجسته جهان تشیع بنیاد فرعونی آل‌سعود را نابود می‌کند و شیعیان این رژیم را به آتش خواهند کشید.

وی آل‌سعود را دست‌پرورده روباه پیر انگلیس دانست و مطرح کرد: اگر به این رژیم کودک‌کش مهلت داده شود، در آینده نزدیک، حرمت حرم پیامبر اسلام (ص) و کعبه را هم خواهد شکست، همان طور که حرمت بقیع و سایر مقابر را شکست.

وی با بیان اینکه اکنون جهان اسلام نسبت به ماهیت آل‌سعود آگاهی پیدا کرده است، عنوان کرد: آمریکا تخم تفرقه‌ای را بذرپاشی کرده که از این بذر در راستای اهدافش استفاده می‌کند.

استاد برجسته حوزه علمیه یادآور شد: آل‌سعود به عنوان پیروان اسلام ابوسفیانی با ذلت حرکت‌های وهابیون را تقویت کرده و در برابر آمریکا تسلیم هستند و اسلامی را بر پایه‌های دلار، نفت، خیانت، فریب و سازش با رژیم صهیونیستی ترویج می‌دهند

وی با اشاره به اینکه آل‌سعود در طول عمر ننگین خود یک گلوله هم به سمت رژیم صهیونیستی شلیک نکرده است، از تحریم کشورهای اسلامی بحرین و یمن توسط این رژیم جنایتکار یاد کرد و متذکر شد: آل‌سعود اسلام آمریکایی را قبول دارد و با اسلام صهیونیست‌پرور مقابل اسلام ناب محمدی ایستادگی می‌کند.

سعیدی با مطرح کردن این سوال که چرا سازمان‌های مدعی دفاع از حقوق بشر با دیدن جنایت‌های رژیم آل‌سعود سکوت کرده‌اند، مطرح کرد: مسلمانان جهان دیگر آل‌سعود را خادم‌الحرمین نمی‌دانند زیرا آنها خائن‌الحرمین هستند.

وی با تاکید بر اینکه خداوند انتقام خون مظلومان را می‌گیرد خطاب به شیخ‌النمر گفت: شهادت بهاء مقاومت در برابر دشمنان دین خداوند است و خداوند اجر این افراد را خودش می‌دهد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها