فرماندار کهگیلویه گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران همایش تجلیل از جانبازان در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۷۹۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

سید کرامت‌الله کریمی  اظهارداشت: جانبازان شهدای زنده هستند که در میدان مقاومت و ایستادگی برای دفاع از آزادی ایران اسلامی جان و مال خود را فدا کردند.

فرماندار کهگیلویه گفت: در سایه رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای گرانقدر و جانبازان سرافراز است که امروز دنیا در برابر اراده ملت ایران گردن خم می‌کند چرا که این اراده ملت غیور ایران و شهدا و ایثارگران بود که سبب پیروزی جنگ نابرابر علیه ایران اسلامی شد.

وی بابیان اینکه فضیلت جانبازان از فضیلت شهدا کم‌تر نیست، بیان کرد: این قشر از جامعه همواره درد و رنج‌های زیادی را تحمل می‌کنند تا جوانان این مرز و بوم قدر خاک،ناموس و ارزش‌های جامعه اسلامی را بیش از پیش بیاموزند.

کریمی از جانبازان به عنوان معلمان عرصه ایثار و از خودگذشتگی نام برد و افزود: اکنون رسالت ما پاسداشت حرکت‌های تاریخی این مردان خداگونه است.

فرماندار کهگیلویه ابراز کرد: الگوگیری از زندگی این مردان خدا برای جوانان یک برگ برنده است که پایه‌های زندگی خود را بر آن بنا کنند.

وی تصریح کرد: جانبازان فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه نمود عینی بخشیدند و اساس و بنیان انقلاب اسلامی ایران بر محور چنین مردانی بنا شده است.

کریمی عنوان کرد: با توجه به جنگ نرم دشمن در حال حاضر مهم ترین تکلیف ما ادامه راه شهدا و صیانت از ارزش های انقلاب است.

ارسال نظرات