مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرکرد:
حجت الاسلام اسماعیل زمانپور در جمع مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: امام موسی کاظم علیه السلام، اسوه اقتدار دینی و سیره زندگی ائمه چراغ مسیر هدایت بشری است.
کد خبر: ۸۵۱۸۸۴۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش توجیهی و تخصصی ابلاغ برنامه های بسیج دهها میلیونی ویژه مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل زمانپور با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام به تشریح گوشه هایی از سیره زندگی آن امام معصوم پرداخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد،با اشاره به اقتدار دینی و شجاعت و صراحت لهجه حضرت امام کاظم علیه السلام ، گفت: امام موسی کاظم علیه السلام، اسوه اقتدار دینی و سیره زندگی ائمه چراغ مسیر هدایت بشری است.

زمانپور، در ادامه، با تقسیم بندی افراد به دو دسته در بحث تساهل و تسامح دینی، اظهار داشت: برخی افراد، مغرض، کج اندیش و التقاطی مذهب هستند که شناخت درستی از دین نداشته و هر چه به نفع نیات پلیدشان باشد، می پذیرند و با سلاح تسامح به جنگ دین می آیند.

زمانپور، ادامه داد: گروه دیگر، متدینان ساده و خوش باور هستند که بدون تامل در گفته های دیگران، اسلام را دین سهل و سمح دانسته، ناخواسته آب در آسیاب دشمن می ریزند؛ اینان چون متحجران خوارج هستند که کاغذ پاره های بر سر نی را اساس قرآن دانستند و در مقابل قرآن ناطق ایستادند.

وی، تأکید کرد: بنده ای که کورکورانه؛ بدون بصیرت و شناخت عمل کند؛ همانند کسی است که بیراهه می رود و هرچه سرعت گیرد دورتر می شود.

در ادامه این همایش مسئولین معاونت های نمایندگی سپاه ناحیه شهرکرد به تشریح برنامه های تخصصی و ابلاغ برنامه های بسیج دهها میلیونی پرداختند و برنامه های سال 94 را برای مدیران عقیدتی نظارتی توجیه کردند.

ارسال نظرات