مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل:

افزایش نرخ رشد جمعیت در استان اردبیل

مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل از افزایش نرخ رشد جمعیت استان با شیب ملایم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۸۸۵۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حسن زاده مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل به همراه فرماندار شهرستان نیر در جریان بررسی مسائل و مشکلات  اداره ثبت احوال شهرستان از افزایش نرخ رشد جمعیت خبر داد و گفت: از سال 65 تا سال 90 ولادت سیر نزولی داشته و از سال 90 تاکنون با شیب ملایم نرخ رشد ولادت افزایش داشته است که در سال 93 نرخ رشد جمعیت به 49/1 درصد رسیده است.

 حسن زاده در ادامه با اشاره به واگذاری خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان دولت گفت: در نیمه نخست سال در برنامه کاری داریم که خدمات ثبت احوال را به 10 دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان واگذاری کنیم تا خدمات دهی به مردم به سهولت وآسانی و در اسرع وقت صورت گیرد.

 وی در ادامه از آماده بودن کلیه زیرساختهای صدور کارت ملی هوشمند در سطح استان هم خبر داد و گفت: فعلا کارت ملی هوشمند برای افراد 15 سال و افرادی فاقد کارت ملی صادر می شود که به محض اجرای طرح سراسری به صورت عمومی اجرایی خواهد شد.

 مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل در ادامه به نرخ پوشش ولادت و فوت در سطح استان و شهرستان نیر هم اشاره کرد و گفت: نرخ پوشش ولادت و فوت در سال گذشته بالاتر از نرخ کشوری می باشد که نشان از همکاری مردم  و دستگاه های ذیربط است.

وی در ادامه به برخی از مشکلات ساختمان ثبت احوال شهرستان هم اشاره کرد و از فرماندار شهرستان خواست تا در خصوص رفع این مشکلات مساعدت لازم را بعمل آورد.

  صمدی فرماندار شهرستان نیر نیز در خصوص تامین اعتبار تعمیر و تجهیز ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان قول مساعد داد.

 

ارسال نظرات