کودک خردسال و ناشنوای اهل روستای دمیرچی دره سی گرمی مغان که درجریان هجوم گرگ ها به گله روستا ناپدید شده بود پس از ساعت ها جستجو توسط نیروهای هلال احمر و نیروی انتظامی پید اشد.
کد خبر: ۸۵۱۸۸۸۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، چوپان گله آنقدر مشغول دفع حمله گرگ ها به گله و نگران هجوم آنها به فرزندش بود که ناپدید شدن کودک هراسانش را متوجه نشد.

رییس جمعیت هلال احمر گرمی مغان گفت: با تلاش مردم، امدادگران هلال احمر و عوامل نیروی انتظامی کودک خردسال چوپان گله در دره ای در حوالی روستای دمیرچی دره سی این شهرستان در سلامت کامل پیدا شد.

عبدالحسین نجفی افزود: گرگ ها یکی از گوسفندان گله را دریده و متواری شده بودند و از پسر گم شده چوپان جز کلاه اثری برجای نمانده بود.

جبراییل اشکانی از اهالی روستای دمیرچی دره سی بخش انگوت که از نزدیک شاهد عملیات جستجوی فرزند گم شده چوپان بود، نیز گفت: گرگ ها به علت وجود چند سگ نگهبان در گله فقط یک گوسفند راکشته بودند.

چوپان که پس از متواری شدن گرگ ها متوجه ناپدید شدن فرزندش شده بود پس از ساعت ها جستجو در هوای مه آلود و بارانی و نا امیدی از یافتن فرزندش از جمعیت هلال احمر و پاسگاه انتظامی کمک خواسته بود.

وی ادامه داد: منطقه وسیعی مورد جستجو قرار گرفت و خوشبختانه پسر شش ساله چوپان که مشکل شنوایی نیز دارد در حالیکه از ترس گرگ ها به دره ای پناه برده بود پیدا و چشم چوپان به دیدار فرزندش روشن شد.

 

ارسال نظرات