رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی زن در داخل اتوبوس مسافربری گفت: از ساک دستی این قاچاقچی سه کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۸۹۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی زن در داخل اتوبوس مسافربری گفت: از ساک دستی این قاچاقچی سه کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ پاسدار محمد شکری افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و به دنبال وصول گزارش های مردمی مبنی بر این که زن قاچاقچی در پوشش مسافر قصد وارد کردن مقادیر قابل توجهی تریاک به مرکز استان را دارد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی گفت: با محرز شدن صحت گزارش های واصله ماموران عملیاتی این یگان موفق شدند با همکاری ماموران اداره اطلاعات زن قاچاقچی را در داخل اتوبوس مسافربری دستگیر کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با قدردانی از مشارکت و همکاری مردم در تامین امنیت و مبارزه با هنجارشکنان جامعه اظهار کرد: تلفن ۱۳۰ پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی در زمینه فعالیت قاچاقچیان و سوداگران مرگ است.

 

ارسال نظرات