اجراي 5 ميليارد ريال طرح اقتصاد مقاومتي در كوثر

فرمانده سپاه كوثر گفت: در راستاي منويات مقام معظم رهبري و همچنين اشتغالزايي در منطقه؛ با اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار، طرح‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در شهرستان كوثر اجرايي شده است.
کد خبر: ۸۵۱۸۸۹۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، سرهنگ دوم پاسدار بيژن راعي فرمانده سپاه کوثر، در بازدید از تعدادی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در كوثر اظهار داشت: با اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار، طرح‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در شهرستان كوثر اجرا شده و در سال جاري با دو برابر شدن اين اعتبار شاهد عملیات و اقدامات مختلف اقتصاد مقاومتي در سطح شهرستان خواهيم بود.

فرمانده سپاه كوثر بیان کرد: با راه‌اندازی این طرح‌های مختلف در شهرستان برای 50 خانوار از افراد بیکار و جویای کار در منطقه اشتغالزایی شده که این امر توانسته در این حوزه بخشی از مشکلات در شهرستان را برطرف کند.

وی گفت: برخی از این پروژه‌ها شامل پرورش ماهی، پرورش زنبور عسل، قالی‌بافی و گلیم بافی، پرورش قارچ، توليد ورمي كمپوست و برخی فعالیت‌های دیگر در حوزه کارآفرینی بوده که تلاش کرده‌ایم با راه‌اندازی آنها بخشی از اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان كوثر را محقق کنیم.

راعي  تصریح کرد: در قالب این طرح‌ها برخی پروژه‌های عمرانی نیز در سطح شهرستان برای محرومیت‌زدایی در منطقه اجرا شده که تلاش می‌کنیم با توجه به اثربخشی اجرای این طرح در شهرستان تداوم و استمرار آن را در این منطقه فراهم آوریم.
 
فرمانده سپاه ناحيه كوثر با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها نقش و تاثیر بسزایی در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری دارد، افزود: این طرح‌ها زمینه افزایش تولیدات داخلی و ایجاد فرصت‌های اشتغال را در شهرستان فراهم می‌آورد که باید مسئولان شهرستانی با حمایت از اجرای این طرح‌ها در راستای رسیدن به اهداف اجرای این طرح تلاشی وافر داشته باشند.
 

 

ارسال نظرات