به گزارش مدیریت ارتباطات و امور رسانه بنیاد فرهنگی روایت
کتاب عکس علی فریدونی از مجموعه کتاب­های «عکاسان جنگ» وارد بازار نشر شد. این کتاب، دومین جلد از این مجموعه است که نشر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در اردیبهشت 1394 به چاپ رسانده و در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران آن را رونمایی کرده است. کتاب در دوقطع 24×21 و 13×11 سانتی­متر در 248 صفحه با 156 قطعه عکس از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال­های 1359 تا 1367 است.
کد خبر: ۸۵۱۸۹۰۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

کتاب عکسعلی فریدونیاز مجموعه کتاب­های «عکاسان جنگ» وارد بازار نشر شد. این کتاب، دومین جلد از این مجموعه است که نشر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در اردیبهشت 1394 به چاپ رسانده و در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران آن را رونمایی کرده است. کتاب در دوقطع 24×21 و 13×11 سانتی­متر در 248 صفحه با 156 قطعه عکس از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال­های 1359 تا 1367 است.

علی فریدونی دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از عکاسان فعال و نام­دار عکاسی خبری و جنگ تحمیلی در ایران است که تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی از عکس‌هایش را در ایران به نمایش گذاشته است. برخی از عکس‌های شناخته شده‌اش در عرصۀ خبری نیز در کنار متن‌های محسن راستانی و سیف‌اله صمدیان در این کتاب به چاپ رسیده است.

انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس گذشته از نشر این کتاب تاکنون 13 جلد کتاب با محوریت موضوع جنگ در ایران و حوزه بین‌الملل در کارنامه خود دارد و جز اولین ناشران تخصصی در این زمینه است این انجمن هم اکنون هفت عنوان کتاب دیگر نیز با همین گرایش در مراحل آماده سازی دارد.

ارسال نظرات