خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)؛
جلسه ابلاغ برنامه های سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی بسیج با حضور فرمانده ناحیه امام حسین(ع) (ع) در حوزه شهید ورزنده برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۹۰۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد علی مختاران محمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در جلسه ابلاغ برنامه های سال 94 بسیج که در سالن اجتماعات حوزه شهید ورزنده برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر لازمه برگزاری شورای امر به معروف در سال جدید اظهار کرد: عناصری در داخل کشور با دشمن هم نوا هستند و ماهواره ها و رسانه ها نیز برای ضربه زدن در حال فعالیت می باشند، سرزمین عملیات و فعالیت پایگاه مقاومت بسیج اول دهن مردم و دوم قلب آن هاست، رسانه ها با ذهن مردم سر و کار دارند ولی فرمانده پایگاه با فعالیت های فرهنگی و امر به معروف چهره به چهره می تواند قلب مردم را تسخیر کند.

وی در ادامه با تاکید بر نام گذاری سال94 از سوی رهبری افزود: پایگاه مقاومت بسیج رابط بین مسئولین با مردم است و باید انسجام بین خود با مردم و مسئولین را افزایش دهد و در راستای حل مشکلات محله و پیرامون خود به کمک شورای امر به معروف و نهی از منکر کمک کند، زیرا مردم می دانند بسیج به فکر آن هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم خاطرنشان کرد: در سال جدید کیفی سازی حلقه های شجره طیبه صالحین مدنظر است که باید برای رشد و تعالی حلقه های متربیان، مربیان و سرمربی تلاش کرد و ظرفیت های حلقه های صالحین شناسایی شده و روی آن ها سرمایه گزاری شود تا در راستای اهداف نظام اسلامی به کار گیری شود.

مختاران یا آور شد: از بحث جذب غافل نشوید و با شناسایی افراد در مدارس و محله ها آن ها را به سمت مساجد و پایگاه ها جذب کنید تا ظرفیت های یک محله بالا رود و از آسیب های اجتماعی به دور باشند.

مسعود سروی، فرمانده حوزه شهید ورزنده نیز در این جلسه، برنامه های ابلاغی سال1394حوزه شهید ورزنده و پایگاه های مقاومت بسیج را تشریح نمود.



ارسال نظرات