جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد امنیت و آرامش را به ایرانیان هدیه کردند

شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد ستاره‌های درخشان و بی‌غروبی هستند که امنیت و آرامش را به ایرانیان هدیه کردند.
کد خبر: ۸۵۱۸۹۰۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در راستای کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد،سردار دکتر سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع بزرگ حماسه آفرینان همیشه ماندگار سه شنبه 22 اردیبهشت ماه 94 و در سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کُردستان اظهار داشت: امروز سالگرد طلوع خورشید ولایت در سال 88 در ماندنی‌ترین بهار کردستان است و سرسبزی، نشاط، طراوت و طبیعت زنده این سرزمین در کنار وفاداری، همت والا و اعتقادات راسخ مردم کردستان مایه فخر و مباهات همه ایرانیان است.

وی افزود: مردم این دیار مستحکم ترین پاسدارهای مرزهای ایران، محب اهل بیت، و اصیلترین قوم ایرانی هستند.

سردار سلامی ادامه داد: پیشرفت و عظمتی که امروز ایران اسلامی دارد، به فداکاریهای آشکار این ملت بخصوص پیشمرگان مسلمان کُرد در سال های اول انقلاب تعلق دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد ستاره‌های درخشان و بی‌غروبی هستند که امنیت و آرامش را به ایرانیان هدیه کردند و صبوری خانواده‌های این بزرگواران نیز مایه فخر و مباهات همه ماست

وی گفت: به حقیقت که امنیت، آبادانی، پیشرفت و رفاه حق مردم وفادار کُردستان است و تاریخ سرشار از مجاهدت های مردم این دیار در عرصه های مختلف است.

وی در ادامه اظهار داشت: جهان اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری به آگاهی، مطالعه دقیق و شناخت از توطئه‌های دشمنان نیازمند است.

وی افزود: امروز یک ملت به نام سوریه که پیشانی مسلمین علیه توطئه‌های صهیونیست‌ها بود با توطئه‌افکنی و دخالت‌های کشورهای اروپایی و همراهی دولت‌های مرتجع منطقه به ویرانی و آشوب کشیده شده است و نوامیس آن مورد هجمه قرار گرفته و شهرها و زیرساخت‌های آن به ویرانی گرائیده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه استکبار جهانی و جنگ افروزی غربی ها در خاورمیانه، تشریح کرد: دشمنان می خواهند مسلمانان را به جان هم بیندازند و برادر کُشی را رواج دهند و تفرقه بین شیعه و سنی سیاست آمریکا و اسرائیل است.

سردار سلامی گفت: امروز عده‌ای به نام اسلام بر چهره اسلام شمشیر می‌زنند و چهره سرشار از عطوفت و محبت اسلامی را خدشه‌دار کرده و خشونت و بیرحمی و قساوت و سنگدلی را در جهان اسلام گسترش می‌دهند

وی ادامه داد: در یمن مردم فقیر، بی‌دفاع و مسلمان آن مورد وحشیانه‌ترین، بی‌منطق‌ترین و احمقانه‌ترین جنگ و هجمه از سوی رژیم آل‌سعود قرار گرفته‌اند که این هجمه‌های وحشیانه نیز با چراغ سبز و پشتیبانی آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی همراه بوده است.

سردار سلامی بیان کرد: جهان اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری به آگاهی، مطالعه دقیق و شناخت از توطئه‌های دشمنان نیازمند است چرا که دشمنان اسلام با تمام توان برای ضربه‌زدن به مسلمانان همراه شده‌اند و متأسفانه کشورهای مرتجع منطقه نیز با آنان همراه شده و در راستای رونق‌بخشیدن به کارخانه‌های اسلحه‌سازی آنان گام برمی‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: در اوج تحریم‌ها و محاصره‌های اقتصادی و اوج ناامنی منطقه‌ای شاهد بهشتی امن و آرام به نام ایران اسلامی هستیم که در آن نوامیسمان در امنیت بوده و با عزت و اقتدار شهرهایمان در حال رشد و آبادانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار