مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گفت: سومین کنگره شهدای ورزشکار کشور در ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۹۵۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷



 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌جواد حسینیان ، با اشاره به حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اعضا ستاد در سومین جلسه هم‌اندیشی این کنگره، اظهار کرد: سومین کنگره شهدای ورزشکار کشور با محوریت شهید ورزشکار مازندران بهرام اسدپور گلوگاهی با حضور آحاد مختلف مردم و جامعه ورزش در ساری برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این کنگره بیست‌وپنجم آذرماه در سالن ورزشی جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود، افزود: برای میزبانی باشکوه این کنگره و یادواره سومین جلسه کنگره شهدای ورزشکار کشور با محوریت شهید شاخص ورزش کشور بهرام اسدپور گلوگاهی، امروز در سالن اجتماعات شهید زرهون ساری برگزار شد.

 

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری سومین جلسه این همایش در استان خبر داد و بیان کرد: برای برگزاری باشکوه و بی‌نقص این همایش، تبلیغات رسانه‌ای تمامی مسئولان استانی و شهرستانی بسیج شدند.

 

حسینیان با اشاره به اینکه ورود هر شهرستان بنر شهید ورزش کشور نصب می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهید بهرام اسدپور گلوگاهی به‌عنوان شهید شاخص ورزش کشور در سال 94 معرفی شد، بنر این شهید بزرگوار در تمامی شهرستان‌های کشور ارسال و نصب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها