فداکاری‌های بزرگ پیشمرگان مسلمان کُرد به نسل های آینده منتقل شود

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: لازم است واقعیت‌ها و فداکاری‌های بزرگ پیشمرگان کرد مسلمان و مجاهدت‌های خاموش آنها تبیین و به نسل های آینده منتقل شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۹۸۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ابراهیم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان، در مراسم در مراسم شب شعر گل واژه های سرزمین مجاهدتهای خاموش، برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کرد را یکی از بزرگترین رخدادهای فرهنگی استان دانست و اظهار کرد: شهدا الگوهای فداکاری، رشادت و از خود گذشتگی برای نسل امروز هستند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص پیشمرگان کرد مسلمان، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از صمیم قلب معتقد هستند که جوانان دلاور پیشمرگان مسلمان کرد در شمار اول و صف مقدم دلاوران این کشور هستند و این نشان از جایگاه ویژه شهدا در نزد خداوند می باشد که عزت و اقتدار ایران اسلامی، به برکت و مجاهدت خون شهدا است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره فرصتی برای یادآوری و شناساندن شهدای پیشمرگ کُرد است، اذعان کرد: شهیدان برای امنیت، عزت و آبادانی این استان جان خود را فدا کردند و لازم است واقعیت‌ها و فداکاری‌های بزرگ پیشمرگان کرد مسلمان و مجاهدت‌های خاموش آنها تبیین و به نسل های آینده منتقل شود.

گفتنی است از سوی کمیته فرهنگی کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد از 10 شاعر برجسته و به نام در خاتمه این مراسم تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار