خبرهای داغ:

برگزیدگان طرح حفظ قرآن استان سمنان معرفی شدند

در آئین قرعه کشی سومین مرحله آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن استان سمنان، از نفرات برتر استان در این زمینه تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۱۸۹۹۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیین قرعه کشی سومین مرحله آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن استان سمنان همزمان با سالروز شهادت امام موسی الکاظم(ع) در حرم فرزند بزرگوارشان امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد.

پس از تلاوت قرآن کریم توسط رضا جندقی قاری برجسته استان و اجرای برنامه ابتهال توسط محمد اسماعیل آریامنش، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: طرح ملی حفظ قرآن کریم طی سه سال گذشته در استان سمنان با محوریت بقاع متبرکه شاخص در سطح استان برگزار شده است.

حجت الاسلام علی اکبری اظهار داشت: امسال نیز مرحله چهارم این طرح در حال اجراست و علاقمندان می توانند با مراجعه به ادارت اوقاف و امور خیریه سطح استان نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر بود از بین شرکت کنندگان به قید قرعه به یک نفر کمک هزینه عمره مفرده، یک کمک هزینه سفر عتبات و سه کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: با توجه به استقبال شرکت کنندگان از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه و ادارات تابعه یک کمک هزینه سفر عمره و دو کمک هزینه سفر عتبات و سه کمک هزینه مشهد مقدس به جوایز در نظر گرفته اضافه شد.

اکبری افزود: یک کمک هزینه سفر عتبات نیز از سوی فرماندار سمنان برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شد که با این توصیف تعداد جوایز به دو کمک هزینه عمره، چهار کمک هزینه عتبات و 6 کمک هزینه مشهد مقدس افزایش یافت.

در ادامه مراسم قرعه کشی جهت اهدای هدایای ویژه به شرکت کنندگان با حضور تنی چند از مسئولان و پیشکسوتان قرآنی اجرا شد و علی خالقی مقدم از گرمسار، سیده الهه خالقی از دامغان، سیده زهرا قادری از مهدیشهر، فاطمه رستمی از بسطام، پریسا حاجی سلطان از سمنان، سید حسین اشرفی از شاهرود برندگان کمک هزینه سفر مشهد مقدس شدند.

همچنین اصغر قاسمی از گرمسار، لیلا زاهدی از شاهرود، فاطمه زهرا محمودیان از سمنان، علی اصغر گفتنی از شاهرود برندگان کمک هزینه عتبات و فرخنده کبیری از گرمسار و ستایش رضوانی از شاهرود برندگان کمک هزینه عمره شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها