کرج - مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نقش اساسی و مهمی در جهت دهی نسل جوان به ارزش های اسلامی به عهده دارد.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۰۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به نقل از اداره روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نقش اساسی در جهت دهی نسل جوان به ارزش های اسلامی دارد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی و دینی و با انجام فعالیت های فرهنگی گسترده نقش بارزی را در هدایت و جهت دهی نسل جوان به ارزش های اسلامی ایفاء می‌کند.

وی در ادامه گفت: یکی از اقدامات اساسی سازمان تبلیغات اسلامی ساماندهی هیئات مذهبی در سطح کشور است. ادارات کل تبلیغات اسلامی در سراسر کشور این مهم را به خوبی انجام داده اند.

این مسئول افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز با همکاری ادارات تابعه نزدیک به دو هزار و ۷۰۰ هیئت مذهبی را در سطح استان ساماندهی کرده است به طوری که این هیئات نقش بسیار مهمی را در جذب جوانان و نوجوانان به ارزش های اسلامی ایفاء می‌کنند.

حجت‌الاسلام مسعودی بیان کرد: البته باید خاطر نشان کرد که فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی فقط منحصر به ساماندهی هیئات مذهبی نیست بلکه امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی استان البرز نقش مهمی را در اعزام مبلغ به مساجد و حسینیه های استان البرزدر مناسبات و اعیاد مذهبی انجام می دهند.

وی اضافه کرد: امور مبلغان و مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز هر ساله در مناسبت های مختلف با اعزام یکهزار و ۲۰۰ مبلغ به مساجد و حسینیه های سطح استان البرز نقش ارزنده ای را در تبیین ارزش های اسلامی برای نسل جوان انجام می دهند.

وی در پایان گفت: در زمینه تحقیق و پزوهش در زمینه های مختلف دینی سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسیار مهمی را در این زمینه با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور انجام داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها