کرج- فرمانده سپاه استان البرز، مردم مسلمان ایران را عاشق و دلباخته خاندان عصمت و طهارت (ع ) دانست و گفت: با اطلاع رسانی مناسب می توان میزان مشارکت ها در بازسازی عتبات عالیات را افزایش داد.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۰۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردارعلی استاد حسینی در همایش کشوری ستاد باز سازی عتبات عالیات در مجتمع دشت بهشت مشکین دشت شهرستان فردیس برگزار شد اظهارداشت: ارتباط مستقیم مسوولان ستاد عتبات عالیات با مردم را برای جمع آوری کمک ها ضروری است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اطلاع رسانی در حوزه بازسازی عتبات عالیات ضعیف دانست و افزود: امروز مردم برای بازسازی عتبات عالیات آمادگی دارند زیرا آنان به این اماکن مقدسه عشق می ورزند.

سردار استاد حسینی با بیان اینکه راه های مختلفی برای جذب مشارکت مردمی وجود دارد گفت: سپاه و بسیج نیز این آمادگی را دارند تا از طریق پایگاه های بسیج مساجد و مصلی های نماز جمعه کمک های مردم را جمع آوری کنند.
وی مردم مسلمان ایران را عاشق و دلباخته خاندان عصمت و طهارت (ع ) دانست و عنوان کرد: با اطلاع رسانی مناسب می توان میزان مشارکت ها در بازسازی عتبات عالیات را افزایش داد.
 به گزارش خبرگزاری بسیج ،همایش یک روزه ستاد عتبات عالیات 9 استان کشور روز چهارشنبه به میزبانی شهرستان فردیس استان البرز برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها