در نشستی؛

شورای انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان سپاه عاشورا گردهم آمدند

خبرگزاری بسیج: مسئول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در نشست شورای انجمن شعر این سازمان با اشاره به اهمیت زبان شعر در جامعه و تاثیر آن، گفت: زبان شعر امروز می تواند بسیاری از مفاهیم ارزشی را با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی در جامعه منعکس کند.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۱۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمد اسکندری افزود: انجمن شعر و شعرا با توجه به تاثیرگذاری ادبیات می توانند در مقابله با جنگ نرم نقش ایفا کرده و در موقعیت های مناسب نیز اعلام موضع کنند.

جلال محمدی از اساتید برجسته آذربایجان شرقی در عرصه شعر و همچنین روزنامه نگاری نیز در ادامه به وجود نخبگان شعر در جامعه اشاره و بیان کرد: انجمن شعر باید برای جوانان بستری فراهم کند تا آن ها بتوانند در عرصه ای سالم خود را نشان داده و آثار فاخر و ارزشمندی خلق کنند.

علی شهودی، رئیس شورای انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان هم با برشمردن برخی آسیب ها پیش روی هنرمندان به خصوص شاعران، اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد مغرض تلاش دارند از استعداد جوانان به نفع خود استفاده کنند که مسئولان امر باید در این خصوص جوانان را از چنین حرکت هایی آگاه کنند.

در این نشست شورای شعر سازمان بسیج هنرمندان درباره برگزاری جشنواره استانی شعر بسیج، برگزاری کارگاه های تخصصی، برپایی محافل شعر، دیدار از خانواده شهدا و تشکیل تشکل های ادبی در استان به تبادل نظر و گفتگو با یکدیگر پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار