به میزبانی حسینیه سپاه استان زنجان؛
مراسم گرامیداشت سه شهید شناسایی شده زنجانی در حسینیه سپاه استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۳۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹

مراسم گرامیداشت سه شهید شناسایی شده زنجانی با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدا در حسینیه فاطمه‌الزهرا (س) سپاه استان زنجان امشب برگزار شد و طی این مراسم خانواده‌ها با شهدای خود تجدید میثاق کردند.

در این برنامه، مراسم عزاداری برای سه شهید شناسایی شده شهید اروجعلی ابوالفضلی‌زنجانی، شهید دوستعلی‌ مقدم و سید جمال‌الدین احمدی برگزار شد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: امروز زنجان میزبان پنج شهید که دو تن از این عزیزان گمنام هستند، است.

رضا حسینی با اشاره به استقبال باشکوه مردم در ورود شهدا به زنجان تصریح کرد: شهدای گمنام در شهرستان خرم‌دره تدفین خواهند شد.

وی با بیان اینکه پیکر شهیدان دوستعلی مقدم، اروجعلی ابوالفضلی‌زنجانی و سید جمال احمدی نیز در زنجان تشییع و تدفین خواهند شد، اضافه کرد: این مراسم روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر این شهدا ساعت 10 صبح فردا از مقابل حسینیه اعظم به سمت مزار پایین برگزار خواهد شد، اضافه کرد: مراسم شام غریبان نیز روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

گفتنی است، پنج شهید گمنامی که امروز وارد زنجان شده‌اند، در جزیره مجنون و در عملیات خیبر به شهادت رسیده‌اند که سه تن از آنها شناسایی شده و دو تن نیز گمنام هستند.

ارسال نظرات