توسعه چهارمحال و بختياري و کشور با حرکت در مسیر برنامه ششم محقق می شود

معاون امور توليدي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور ، شرط رسيدن به اهداف توسعه‌اي و شاخص‌هاي اقتصادي در چهارمحال و بختياري و كشور را حرکت در مسیر برنامه ششم دانست.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۵۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سيد حميد پورمحمدي گل‌سفيدي در شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور، به منظور حركت در توسعه متوازن و سرعت‌بخشي به روند توسعه‌اي در مناطق كمتربرخوردار صورت گرفت.

وي افزود: رئيس‌جمهور، تكليف مديران و مسوولان سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور را، در مسير توسعه متوازن و رصد مشكلات زيربنايي در ايران دانسته است.

پورمحمدي گل‌سفيدي تصريح كرد: سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور، براي دستيابي به توسعه در تمامي زمينه‌ها عزم ملي و جدي دارد.

معاون امور توليدي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور گفت: در آستانه تدوين برنامه ششم كشور، توجه به منطقه ويژه خليج فارس و سواحل درياي عمان، منطقه ويژه زاگرس مياني و منطقه ويژه شرق ايران، در اولويت قرار گرفته است.

وي خاطرنشان كرد: در تدوين برنامه ششم توسعه به شش اولويت در زمينه‌هاي گردشگري، حمل و نقل ريلي، آب و محيط زيست مورد توجه شده است.

پورمحمدي گل‌سفيدي اظهار داشت: چهارمحال و بختياري، در تمامي اولويت‌هاي پيش‌بيني شده در برنامه ششم توسعه كشور، داراي پتانسيل و توانمندي است.

وي اضافه كرد: براي رسيدن به اهداف توسعه‌اي و شاخص‌هاي اقتصادي در چهارمحال و بختياري و كشور، بايد براساس برنامه‌هاي تعريف شده در برنامه ششم توسعه برنامه‌ريزي و حركت كرد.

گفتنی است: معاون امور توليدي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور، براي حضور در همايش تدبير در توسعه چهارمحال و بختياري به شهركرد سفر كرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار