فرمانده سپاه لرستان گفت: ایران به یک قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۸۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در دومين يادواره 265شهيدشهرستان دلفان و گرامیداشت یاد و خاطره 19 شهید این شهرستان در عملیات حاج عمران گفت: امروز جمهور اسلامي ایران با تاسي به شهدا و رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري و مقاومت ملت ايران به يك قدرت فرامنطقه اي تبديل شده است و در تمام معادلات بين المللي وسياسي تا ثير گذار است.

وی با بیان اینکه دشمن در طول سالیان مختلف با شیوه های مختلف به مبارزه با انقلاب اسلامی پرداخته و بدنبال براندازی این نظام الهی است افزود: دشمن هر بار در رویارویی با ایران با شکست مواجه شده است و با این حال این بار تعامل با کشورمان را در پیش گرفته اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم شهرستان دلفان در عمليات هاي هشت سال دفاع مقدس از جمله حاج عمران در قالب گردان های مختلف دلدادگی خود  را به انقلاب و اسلام نشان دادند.

کشکولی بیان کرد: امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده های معظم آنها وظیفه ای است که بر دوش مردم و مسئولان قرار دارد.

محمدی فر فرمانده سپاه دلفان نیز هدف از برگزاري اين يادواره را ترويج فرهنگ شهيد وشهادت دانست و گفت: شهرستان دلفان طی هشت سال دفاع مقدس در اردیبهشت ماه بيش از 50 شهید والامقام از جمله 19 شهید در عملیات حاج عمران و 17 شهید در عملیات فکه را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای نظامی رونمایی از دو جلد کتاب با موضوع شهدای شهرستان دلفان و برپایی بیمارستان صحرایی به صورت نمادین از جمله برنامه هایی بود که همزمان با این همایش برگزار شدند.
همچنین در این مراسم پیام سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین که متن آن به شرح زیر است قرائت شد:

 بسم الله الرحمن الرحیم

سلام برشهیدان غیرتمند دلفان آن ها که کوه های سر به فلک کشیده حاج عمران در مقابل عظمتشان سرتعظیم فرود آورد و صخره های رفیع شرمنده استقامتشان شدند و زلال چشمه ها حسرت اخلاص شان را می خورند.

 شهیدان شهبازی ،حقی، شیرخانی، امکانی، محمدی ها، حیدری، حسینی، عزیزی، مرادی، محمودی ها، کورانی، نجفی، نوروزی، مرادیان، افتاده، برفی، کاوه ای و…همان ۱۹ شهید و پنجاه جانبازی که با نثار هستی اسلام را جانی تازه بخشیدند و عزت و امنیت و پیشرفتهای امروز را برای ما به ارمغان آوردند .

آن ها که رزم دیدنی شان جهان را حیرت زده کرد و رهبرمان را به تحسین واداشت.

 بزرگداشت یادشان را به سیر خاطره ها بسنده با آنها میثاق ببندیم و خودمان را برای ادامه راهشان تا آزادی قدس و کعبه  آماده و پا به رکاب کنیم.

 فقط اینطور می توان حق آنان را ادا کرد؛ ای کاش در میان شما بودم ودر امواج خاطره های نورانی شهیدان غرق می شدم.

درود بر مردم حماسه ساز و سلحشور دلفان و درود بر ۲۶۵شهید دلفان که نام آن دیار راجاودانه کردند.

محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات