قهرمان کشتی آزاد آسیا در اقدامی ارزشی مدال طلای قهرمانی خود را به خانواده شهید محمود توفیقیان ، شهید امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فردیس اهدا کرد.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۳۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  در مراسم همایش واجب فراموش شده در نکوداشت شهید "محمود توفیقیان ” که به همت هیئت رزمندگان شهرستان فردیس برگزار شد ، علیرضا کریمی قهرمان کشتی آزاد در اقدامی ارزشی مدال طلای قهرمانی خود را به پاس قدردانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امر به معروف و نهی از منکر به  خانواده این شهید بزرگوار اهدا کرد.

wpid-karimii

از این رو علیرضا کریمی در گفتگو با خبرنگارما ، هدف از این اقدام را پاسداشت خون شهدا دانست و گفت : قهرمانان واقعی شهدایی هستند که از ملت ما دفاع کردند و من نیز کار خاصی انجام نداده ام بلکه فقط خواستم از شهدا قدردانی کرده و دل این پدر شهید را شاد کنم.

وی خطاب به جوانان گفت : راه شهدا را ادامه دهند که این امر مستلزم انتخاب راهی راست و درست و همچنین پیروی از ولایت فقیه نیز می باشد.

بر اساس این گزارش،  علیرضا کریمی در بیست و هشتمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا مدال طلای وزن 86 کیلوگرم را در مقابل حریف ژاپنی از آن خود کرد.

Pic02

گفتنی است ، مهندس محمود توفیقیان ازبسیجیان فردیس کرج بود که در سال 1387 ، درحالی که به محل کارخود عزیمت می نمود، بخاطر تذکر برای رعایت شئونات اخلاقی درانظار عمومی جان خود را ازدست داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها