مردم یمن سیلی محکمی بر صورت دشمنان خواهند نواخت/ مدیران استانی با رانت مدیریتی مشغول ساخت و ساز غیر قانونی هستند

آیت‌الله حسینی‌همدانی گفت:به حول قوه الهی بینی متجاوزین در یمن به خاک مالیده می‌شود و جامعه جهانی و استکبار جهانی بداند مردم یمن تنها نیستند و در آینده ای نزدیک چنان سیلی محکمی بر صورت دشمنان اسلام خواهند خواهند نواخت که کردار خود پشیمان شوند.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۳۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی درخطبه‌های نمازجمعه امروز شهرستان کرج با تبریک فرارسیدن عید مبعث نبی مکرم اسلام به تمام مسلمانان جهان، اظهارداشت:با برگزیده شدن حضرت محمد مصطفی (ص) به عنوان آخرین پیامبر الهی ، دین خدا تکمیل و مسیر برای کمال و سعادت ابدی بشریت گشوده شد.
امام جمعه کرج بابیان اینکه این بعثت مقدمه سعادت انسان‌ها در همه ابعاد فردی و اجتماعی است افزود: بعثت مسئله مهمی بود و در زمانی که جماعتی در ظلمت و جهالت به دنبال یک روشنایی بود بعثت رسول خدا جهان را غرق در نور کرد.

وی تصریح کرد:خداوند توسط رسول خدا (ص) معارفی را در اختیار بشر گذاشت که تا قیامت انسان از آن بهره مند شود و  پیامبر الهی با ویژگی‌های انحصاری و تاییدات الهی با برهان قوی دست به تربیت انسانها زد و مردم را به اوج کمال انسانی رساند تا بنده خدا باشند.

وی با اشاره به ترویج مکارم اخلاق توسط رسول خدا، گفت: رسول خدا (ص) با ویژگی های انحصاری خود و تائیدات الهی دست به تربیت انسان ها زد و مردم را به اوج کمال انسانی شان رساند تا بنده خدا باشند.

امام جمعه کرج گفت: همه باید با رفتار و روش و منش خود جهان اسلام را تبلیغ و ترویج کرده و در ارتباط با جوامع دیگر و در نحوه برخورد با افراد دنیا دقت لازم انجام شود.

امام جمعه کرج در ادامه خطبه ها با اشاره به تحولات یمن و با بیان اینکه سراسر جهان را ظلم، فساد و تباهی گرفته است عنوان کرد: در یمن دست به کشتار مردم بی گناه می‌زنند و جنگ عرب با عرب راه انداخته  و توجهی به طراح  اصلی صحنه ندارند.

وی افزود: استکبار با به راه انداختن این جنگ در صدد است تا افکار عمومی را از فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیست برگرداند و عده ای هوسباز بی‌دین وعیاش به نام دین و به نام خادم حرمین الشریفین دست به کشتار مسلمانان می‌زنند.
آیت‌الله حسینی‌همدانی با تاکید بر اینکه هرجنگی که مسلمان در مقابل هم قرار گیرند با طراحی دشمن به راه انداخته شده است گفت: این جنگ برای پوشاندن چهره اصلی و واقعی رژیم صهیونیستی و برگشتن افکار عمومی از فلسطین و انحراف در مسیر مقاومت اسلامی است.

امام جمعه کرج همچنین با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر و جامعه جهانی در مقابل این نسل کشی گفت:چرا در مقابل این ظلم سکوت کرده اند، چرا جنایات و کودک کشی واز بین رفتن زیرساخت های کشور یمن را می بینند و چیزی نمی گویند؟

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه جریان یمن و اتفاقات آن جلوی چشم جامعه جهانی است اظهارکرد: چرا این جامعه جهانی در مقابل این جنایات سکوت می‌کنند؟ چرا نسل‌کشی و از بین بردن زیر ساخت‌های یمن را می‌بینند و سکوت می‌کنند؟

آیت‌الله حسینی‌همدانی گفت:به حول قوه الهی بینی متجاوزین در یمن به خاک مالیده می‌شود و جامعه جهانی و استکبار جهانی بداند مردم یمن تنها نیستند و در آینده ای نزدیک چنان سیلی محکمی بر صورت دشمنان اسلام خواهند خواهند نواخت که کردار خود پشیمان شوند.

نماینده ولی‌فقیه دراستان البرز یکپارچگی و اتحاد مردم مسلمان یمن در برابر دشمنان مورد تاکید قرار داد و افزود: بیانیه علمای یمنی نمادی از وحدت بین شیعه وسنی است که در آنجا حاکم است و آثاری روشن برای آینده یمن دارد.

 امام جمعه کرج بیان کرد: آل‌ سعود تلاش دارد شیخ مجاهد آیت‌اله نمر به شهادت برساند در حالی که وی از علمای شیعه است و آرزوی شهادت دارد و تربیت شده مکتب شهادت است و از این مسئله خوفی ندارد و آل‌سعود بداند که خون مظلوم دامن ظالم را می‌گیرد .

آیت‌الله حسینی‌همدانی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز یوم النکبه بیان کرد:هر جنایتی در منطقه در حال وقوع است ارتباطی با این رژیم دارد وصهیونیست‌ها جرثومه فساد  در جهان هستند و رژیم صهیونیستی از ابتدای حضور در منطقه منشا بسیاری از جنایت‌ها بوده و در حال حاضر نیز دست به جنایت و آدمکشی می‌زند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: همه چیزما مذاکرات هسته‌ای نیست، قدرت ایمان، فکر و اندیشه خودمان و روحیه جهادی مردم و حمایت مردم و هدایت‌های رهبری طوری است که حاضرند با ایران مذاکره کنند و ایران بر سر اصول خود عقب نشینی نمی‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان کرد: وقتی به خود مذاکرات از ما بیشتر نیاز دارند و در همین حال تهدید نیز می‌کنند باید از عظمت کشور دفاع کرد و در مقابل این دشمن لجوج جسور و پلید ایستاد.

امام جمعه کرج به فرارسیدن  25 اردیبهشت روز جهانی خانواده اشاره کرد و گفت: به علت ویژگی خانواده در بین مسلمانان دشمن به خانواده ایرانی حساس است و برای این قشر برنامه دارند تلاش می‌کنند که به هر وسیله‌ای خانواده ایرانی از بین برود.

امام جمعه کرج همچنین بیان کرد: سازمان عفو بین الملل در خصوص ایران بیانیه  صادر کرد و در این بیانیه از جوانان به خصوص تشکل ها خواسته شده است درمسایل مورد نظر آن ها فعال باشند که مسایلی همچون عدم مجازات همجنس بازان ، قانونی کردن سقط جنین، بالا بردن سن ازدواج دختران و عدم سخت گیری برای طلاق از جمله آن هاست.

امام جمعه کرج به موضوع طلاق در استان البرز نیز اشاره و کاهش نسل و جلوگیری از گسترش فرزند آوری برنامه های دشمن دانست و گفت: عده‌ای در خواب هستند و نیز از هر جایی که توان داشته باشد به جامعه اسلامی ضربه می‌زند.

امام جمعه کرج گفت: برای موانع ازدواج و ترویج ازدواج آسان جوانان برنامه‌ریزی کنید و مشکل ما رفتن دختران به ورزشگاه‌ها نیست.

خطیب جمعه کرج از بدرقه باشکوه شهدا توسط مردم استان البرز تشکر کرد و بیان داشت: این شهدا برای دفاع از جان و ناموس و شرف ما جان خود را از دست دادند و این موضوع داری پیام است و مردم با بدرقه ای که داشتند نشان دادند که تا مردم متدین و حزب الله هستند دست هیچ بیگانهای به ایران نمی رسد.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت مدیران استانی و رانت برخی مدیران در استان برای ساخت و سازهایی بدون مجوز اشاره کرد و گفت: برخی با رانت مدیریتی خود مشغول رسیدگی به امورات خود و ساخت و سازهایی هستند که مجوز قانونی هم ندارند و فعلا این موضوع را تذکر دادم و تذکرم هم جدی است ولی اگر اصلاح نشوند و اگر لازم باشد پیگری می‌کنم فلذا تا دیر نشده از این مسیرمنصرف شوید.
آیت‌الله حسینی‌همدانی در پایان خطاب به مدیران استانی گفت:مدیران استانی مشغول کار و فعالیت برای استان باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار