خبرهای داغ:
معاون رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم گفت: برخی چهره‌ها با حضور در محیط‌های دانشگاهی دانشجویان را به گمراهی سوق می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۳۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی بدیعی در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به برگزاری جلسه زیباکلام در دانشگاه صنعتی قم اظهار کرد: یکی از جرقه‌های برخورد امام (ره) با رژیم شاه از آنجا بود این رژیم در تلاش بود تا ایالات متحده را تبدیل به آقا بالاسر ایران کند تا آنجا که لایحه کاپیتولاسیون ارائه شده و امام راحل و حوزه علمیه به این لایحه اعتراض کردند.

وی بیان کرد: ملت ایران از همان ابتدای انقلاب تا به امروز در کنار مستضعفین جهان ایستادند و نشان دادند که استکبارستیزی یکی از گفتمان‌های جدی و مطرح در انقلاب است.

معاون رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم بیان کرد: چه شده است که بر خلاف جریان مردم، عده‌ای از دانشگاه‌ها مجوز می‌گیرند تا بیایند و حمله نظامی آمریکا به ایران و واقعه طبس را زیر سئوال ببرند؟ آیا این افراد معلوم الحال جنایات آمریکا علیه ایران را یادشان رفته یا نمی‌خواهند به یاد بیاورند؟

وی بیان کرد: مگر می‌شود پناه دادن به شاه مخلوع و جنایتکار، بلوکه کردن اموال ایران، جاسوسی در سفارتشان در تهران، کودتای نوژه، حمایت‌های مالی و تسلیحاتی به عراق در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران، هدف موشک قرار دادن هواپیمای مسافربری و اهدای مدال افتخار به کاپیتان ناو متجاوز، ترور دانشمندان هسته‌ای، تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، حمایت از سران فتنه آمریکایی - اسرائیلی 88 را فراموش کنیم؟ چرا چهره آمریکا، این جنایتکار خونخوار را بزک می‌کنید؟

بدیعی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران در سال 58 به جمهوری اسلامی رای آری دادند و در این 36 سال هم از آن دفاع کردند و شعار اصلیشان مرگ بر آمریکا است.

وی بیان کرد: واقعا جای تعجب است در ام القرای جهان اسلام و شهری که انقلاب اسلامی در آن پایه‌ریزی شده است، عده‌ای بر خلاف همین گفتمان غالب، در دانشگاه حضور می‌یابند و چنین مغلطه می‌کنند و دانشجو را به گمراهی سوق می‌دهند، اما در مقابل حضور افرادی برای روشنگری در مورد مسائل مختلف کشور با سختی روبه رو می‌شود و فشار می‌آورند تا برنامه را لغو کنند که نمونه بارز آن را در 16 آذر سال قبل شاهد بودیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها