خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: راه شهدا همچنان در بین اقشار مختلف مردم زنده و پویاست.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۵۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
یوسف ابوی که مسئولیت ستاد شهدا گمنام را بر عهده داشت در حاشیه مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در گفت و گو با خبرنگاربسیج، پیگیری مستمر و چندین ساله مردم و مسئولین شهرستان جهت میزبانی از شهدای گمنام را یادآور شد و گفت: علی رغم اینکه ما زمان بسیار کوتاه چند روزه برای میزبانی از شهدای گمنام را داشتیم اما با توجه به عمق عشق و علاقه مردم و مسئولان شهرستان به شهدا در همین زمان کوتاه با تلاش شبانه روزی، مقدمات لازم برای تشییع باشکوه شهدا گمنام فراهم گردید و امروز شاهد این مراسم باشکوه و بی نظیر هستیم.

وی ادامه داد: امروز فضای شهر بوئین زهرا به عطر شهید و شهادت معطر گردید و صحنه های بی نظیری از دلدادگی و پیوند عمیق بین مردم و شهدا رقم خورد.
ابوی در خصوص سه شهید گمنام شهر بوئین زهرا یادآور شد: شهدا گمنام شهرستان بوئین زهرا 30 ساله، 22 ساله و 17 ساله هستند که در مناطق عملیاتی حاج عمران و جزایر مجنون به در جه رفیع شهادت نائل آمده اند که پیکر این شهدا پس از عملیات تفحص برای خاکسپاری به شهر بوئین زهرا منتقل شدند.
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا تصریح کرد: عصر روز چهارشنبه پس از استقبال رسمی شهدا در ورودی شهر بوئین زهرا، این سه شهید گمنام در میان استقبال مردم و مسئولان به مسجد جامع شهر انتقال پیدا کردند و سپس  مراسم شب وداع با شهدا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد و پس از آن پیکر مطهر شهدا به حسینیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان انتقال داده شد و بسیجیان عزیز تا صبح در کنار این شهدا به رازونیاز پرداختند.
ابوی افزود: پیکر مطهر شهدا صبح امروز به محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا انتقال داده شد و پس از اجرای مراسمات پیش بینی شده به مسجد جامع بوئین زهرا برگردانده شد و پس از اجرای مراسم استقبال رسمی نظامی پیکر مطهر شهدا بر دوش اقشار مختلف مردم قرار گرفت و برای خاکسپاری به بوستان بعثت انتقال داده شد.
وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم روستاهای عصمت آباد، صدرآباد و حسین آباد از شهدا گمنام بیان داشت: علی رغم اینکه فرصت زیادی برای اطلاع رسانی وجود نداشت اما حضور باشکوه، بی نظیر، تاریخی و حماسی مردم شهرستان بوئین زهرا از شهدا نشان داد که اهداف و راه شهدا همچنان در بین اقشار مردم زنده و پویاست.
فرمانده سپاه شهرستان بوئین زهرا با تاکید بر اینکه شهدا ایمان را در نسل جوان ما زنده کرده اند ابراز داشت: شهدا بهترین و برترین هستی خود را برای آرامش، امنیت، پیشرفت، عزت و سربلندی ما تقدیم کردند و امروز وظیفه ماست که با پیروی از ولایت مطلقه فقیه راه شهدا را ادامه دهیم.
ابوی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و مصونیت بخشی نسل جوان می باشد.
مسئول ستاد تشییع پیکر شهدا در پایان ضمن تقدیر از حضور حماسه ساز مردم در تشییع پیکر سه شهید گمنام افزود: بنده لازم می دانم از همه عزیزان و مدیران و مسئولان استان و شهرستان بویژه سرهنگ طاهرخانی مسئول حفظ آثار شهدا استان قزوین، امام جمعه شهر بوئین زهرا و دیگر شهرهای شهرستان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی  بخشداران، فرماندهی نیروی انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران دستگاههای اجرایی شهر بوئین زهرا،  بسیجیان و همکاران عزیز خودم که در چند روز گذشته به طور شبانه روزی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تلاش کردند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم و انشاا... همه ما از شفاعت شهدا بهره مند شویم.
2001/
پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها