خبرهای داغ:
سرگرد احمدی : با وجود همه تلاش های استکبار جهانی در جهت حفظ بقای فرقه خون آشام وهابیت، بزودی شاهد سپرده شدن آنها به زباله دان تاریخ خواهیم بود.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۷۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در جلسه ابلاغ برنامه های پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان با اشاره به جنایات آل سعود علیه مردم مسلمان و مظلوم یمن گفت: وقایع تلخ و ناگوار امروز یمن نشانه اوج خباثت و خون آشامی رژیم منحوس آل سعود بوده و به فضل خداوند بزرگ پیروزی نهایی از آن جبهه حق خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود افزود: سکوت و خفقان مجامع مدعی حقوق بشر در قبال قتل عام مردم یمن و حمایت های آشکار نظام سلطه و در راس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین الملل از رژیم کودک کش آل سعود،نشان از عجز و درماندگی استکبار جهانی و عمال دست نشانده آنها در مقابل عظمت گفتمان و اندیشه بزرگ انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان همچنین تاکید کرد: گسترش روزافزون گفتمان انقلاب اسلامی در جهان اسلام به ویژه بعد از بیداری اسلامی در منطقه خاور میانه،موجب خشم سردمداران زر و زور و اندیشه های پوسیده و رو به انحطاط صهیونیستی شده و همه این تجاوز ها و ظلم هایی که امروز در حق مسلمانان به ویژه شیعیان می شود،نتیجه استیصال و درماندگی استکبار جهانی در جهت متوقف کردن اندیشه های ناب انقلاب اسلامی است.

سرگرد احمدی با اعلام برخی نشانه های شاخص سقوط فرقه ضاله وهابیت در جهان اسلام تصریح کرد: با وجود همه تلاش های استکبار جهانی در جهت حفظ بقای فرقه خون آشام وهابیت، بزودی شاهد سپرده شدن آنها به زباله دان تاریخ خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به برنامه های ابلاغی نیروی مقاومت بسیج در سال 94 گفت: اجرای منویات مقام معظم رهبری به ویژه تحقق مطالبات معظم له در مبحث مهم اقتصاد مقاومتی و دستیابی به استقلال کامل اقتصادی ایران اسلامی،از جمله ماموریت های مهم و اساسی نیروی مقاومت بسیج در سال جاری می باشد که به لطف خدا و با حضور نیروهای مومن، مخلص و پرتلاش بسیجی در این عرصه همچون سال گذشته،شاهد به ثمر نشستن طرح و پروژه های گوناگون در سطح شهرستان سروستان خواهیم بود.

وی همچنین افزود: تلاش در جهت گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و ترویج سبک زندگی اسلامی که از جمله منویات مقام معظم رهبری می باشد از دیگر برنامه های نیروی مقاومت بسیج در سال 94 است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سروستان در جمع بندی سخنان خویش ضمن تاکید بر آمادگی صددرصدی بسیجیان این شهرستان در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب گفت: تحقق مطالبات مقام عظمای ولایت در همه زمینه ها و به صورت صد در صدی وظیفه عموم بسیجیان و سبزپوشان نیروی مقاومت بسیج بوده و در این راستا این نیرو با احدی تعارف نخواهد داشت.

وی با اشاره به هوشیاری بسیج در قبال مسائل روز جامعه تصریح کرد: لازم است مردم ایران اسلامی به ویژه آحاد بسیجیان ، ایثارگران و خانواده معظم شهدا،اقدامات و تحرکات طیف رادیکالی و عناصر وابسته به فتنه را بیش از پیش رصد کرده و در جهت بصیرت افزایی عموم افراد جامعه به ویژه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی،هر گونه طرح و نقشه ای که با تدابیر مقام عظمای ولایت و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی،منافات داشته در نطفه خفه نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد:به فضل الهی و با هوشیاری و تلاش بیش از پیش مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی،مجلسی هم طراز اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت توسعه و پیشرفت ایران اسلامی عزیز تشکیل خواهد شد.

در انتهای این مراسم،ضمن تقدیر از همه تلاش های بسیجیان این شهرستان در راستای اجرای وظایف محوله این نیرو در سال گذشته،برنامه های این نیرو به فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج مستقر در سطح شهرستان ابلاغ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها