خبرهای داغ:
یادداشت روز کیهان چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه با عنوان «برادر محسن از شما بعید بود» که به انتقاد از اظهارات آقای محسن رضایی در مصاحبه با شبکه «المیادین» اختصاص داشت ضمن آنکه با استقبال گسترده‌ای روبرو شده بود، واکنش تند محسن رضایی را نیز به دنبال داشت.
کد خبر: ۸۵۱۹۲۵۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، یادداشت روز کیهان چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه با عنوان «برادر محسن از شما بعید بود» که به انتقاد از اظهارات آقای محسن رضایی در مصاحبه با شبکه «المیادین» اختصاص داشت ضمن آنکه با استقبال گسترده‌ای روبرو شده بود، واکنش تند محسن رضایی را نیز به دنبال داشت.
ابتدا سایت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی نوشته‌ای اعلام کرد که متن منتشر شده از مصاحبه وی با شبکه المیادین، ناقص بوده است و ایشان در مصاحبه خود به دفاع از مردم یمن و اعتراض به حمله عربستان نیز پرداخته بود که به این بخش از مصاحبه وی در پیش خبر المیادین اشاره نشده است. در همان حال آقای محسن رضایی با انتشار یک نامه سرگشاده خطاب به مدیر مسئول کیهان  ادعا کرد که روزنامه کیهان طی 15 سال گذشته به توهین و افتراء علیه وی مشغول بوده است! که پاسخ کوتاه شریعتمداری را به دنبال داشت که از وی خواسته بود برای ادعای خویش نمونه‌ای ارائه کند. اما،همزمان با این روند، یک سایت اینترنتی نزدیک به آقای رضایی، یادداشت مفصلی حاوی  تهمت و ناسزا- که شیوه همیشگی این سایت است- علیه مدیر مسئول کیهان منتشر کرد که بلافاصله با استقبال جریانات ضدانقلاب خارج‌نشین و سایت‌های داخلی وابسته به فتنه آمریکایی، اسرائيلی 88 روبرو شد و برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای نیز در شماره روز پنجشنبه خود، بی‌آنکه به اصل ماجرا اشاره کنند به عقده‌گشایی علیه کیهان پرداختند.
و در این میان سه نکته درخور توجه وجود دارد که تحریریه مشترک زنجیره‌ای‌ها از پرداختن به آن طفره رفته‌اند.
1- آن بخش از یادداشت کیهان در اعتراض به مصاحبه آقای محسن رضایی که در آن از بی‌توجهی وی به مظلومیت ملت یمن انتقاد شده بود می‌تواند «ناوارد» تلقی شود. چرا که در متن کامل مصاحبه ایشان که از سوی سایت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شده است، دفاع آقای رضایی از مردم یمن دیده می‌شود.
2- و اما، آقای رضایی در بخش دیگری از مصاحبه خود اظهار داشته بود «من اطمینان دارم اگر کسی به مرزهای عربستان تعرض کند، ما از ملت این کشور دفاع می‌کنیم»! و تسلیحات جمهوری اسلامی ایران را برای دفاع از «عربستان و قطر و امارات» دانسته بود! که انتقاد کیهان به این بخش از اظهارات آقای رضایی کماکان به قوت خود باقی است و امید است ایشان از تکرار اینگونه اظهارات نسنجیده و خسارت‌آفرین خودداری ورزد.
3- برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای و سایت‌های وابسته به اصحاب فتنه  ضمن ناسزاگویی، آرزو کرده‌اند کیهان از انتقادهای خود دست بکشد که درباره فحاشی آنها باید گفت؛ تاکنون فقط عِرض خود برده‌اند و حتی زحمت کیهان هم نداشته‌اند و اما، آرزوی دست کشیدن کیهان از برملا کردن هویت واقعی برخی از آنها، مثل همیشه یک آرزوی برزمین مانده خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها