امام جمعه جویبار گفت: ایستگاه بعدی بیداری اسلامی در عربستان است تا اقدامات غلط آل‌سعود در راستای حکم اعدام شیخ‌النمر عالم برجسته اسلامی، زنگ خطر سقوط‌ آل‌سعود را به صدا درآورده است.
کد خبر: ۸۵۱۹۲۸۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور‌خطیر با اشاره به جنایات ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی علیه مردم بی‌دفاع یمن اظهار کرد: امروز بیشتر کشورهای اسلامی در برابر این جنایت و نسل‌کشی در یمن سکوت کردند اما جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه از مردم مظلوم یمن دفاع کرده و از آنان حمایت می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران خواستار محاکمه سران مرتجع و جنایت‌کار آل‌سعود و متحدانش است،افزود: ایستگاه بعدی بیداری اسلامی در عربستان است تا اقدامات غلط آل‌سعود در راستای حکم اعدام شیخ‌النمر عالم برجسته اسلامی، زنگ خطر سقوط‌ آل‌سعود را به صدا در آورده است.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان فرا رسیدن مبعث پیامبر صلوات‌الله را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت و تصریح کرد: مهم‌ترین پیام بعثت رسول اکرم اسلام (ص) وحدت است و امروز جهان اسلام باید در برابر مستکبران و جنایت‌کاران جهان، یک واحد باشند نه اینکه برخی از آنان با جنایت‌کاران همکاری و همراهی کنند.

 

قلی‌پور‌خطیر با بیان اینکه حضرت محمد(ص) در شرایط بسیار سخت و دشواری زندگی ساده و معنوی داشت،گفت: پیامبر زمانی که در اعراب بی‌عدالتی، فساد، بت‌پرستی و دخترکشی وجود داشته زندگی می‌کردند که پیامبر خدا توانست با صبر و استقامت مردم را از گمراهی و جاهلیت نجات دهد.

 

به گفته وی؛ امروز کشورهای مظلوم و بی‌دفاع جهان که مورد ظلم ستمگران و وحشی‌ها قرار گرفتند باید از پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) الگو بگیرند و ستمگران بدانند که وعده الهی عذاب برای آنها نزدیک است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها