دکتر مصطفی مشایخی در مجمع بسیجیان محلات گفت: تقویت روحیه امید در مردم و پرهیز از دمیدن فضای بدبینی به مسئولان، هوشیاری و غافل نشدن از طراحی های دشمن، شناخت صحیح مسائل اصلی و فرعی، نادیده نگرفتن روحیه اعتماد به نفس ملی بالا و پیشرفتهای شگفت آور و فضای کار و تلاش کشور، و اقدام عملی و غیرشعاری برای ارتقای وحدت ملی و انسجام اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۱۹۲۹۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

وی گفت:مسئولان مراقب باشند کار مربوط به نخبگان ضعیف یا متوقف نشود. البته کار تدریجی است ولی باید مستمر و پیوسته انجام شود.

دکتر مشایخی افزود:مسئولان باید رشته تشویق و فراهم کردن امکانات برای نخبگان و استعدادهای برتر را ادامه دهند.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران در خدمت‌گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راه حراست از کیان و ارزشهای انقلاب اسلامی به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است.

وی ادامه داد: فعالیت در راستای تقویت بن مایههای معنوی، اجتماعی و فرهنگی جامعه بخشهای مهمی از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل داده است.

دکتر مشایخی گفت: تلاش و کوشش، روحیه فداکاری و ایثار ارکان مهمی است که در بین نیروهای فعال در این نهاد به عینه قابل مشاهده است همچنین وجود یک اصل کلی دیگر که همانا اطاعت مطلق از اوامر رهبر فرزانه انقلاب است، در همه ابعاد پیکره سپاه موج می‏‌زند.

وی با بیان اینکه پیشرفت کشور دغدغه بسیجیان و همه مردم ولایت مدار است، تصریح کرد: دفاع از پیشرفت و حمایت از حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی یکی از عرصه‌های مهم است و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی از دغدغه‌های بسیجیان است و مجمع بسیجیان شهرستان محلات در ابعاد مختلف اقدامات بسیار زیادی را انجام داده است.

وی در پایان گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن، مردمی بودن و مردمی ماندن، استقلال کشور را از خصوصیاتی دانست که مقام معظم رهبری نسبت به آن تاکیدات فراوانی داشته است.

ارسال نظرات