بمناسبت گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد:

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان های سنندج ، کامیاران، دهگلان و سریش آباد برگزار شد

بمناسبت گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کرد در شهرستان های سنندج، کامیاران و شهر سریش آباد همایش های پیاده روی خانوادگی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۱۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بمناسبت گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کرد در روز جمعه 25 اردیبهشت ماه در شهرستان های سنندج، کامیاران و شهر سریش آباد همایش های پیاده روی خانوادگی برگزار شد.

این همایش ها بمناسبت گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کرد و با هدف ترویج ورزش همگانی دربین خانواده ها و اقشار جامعه برگزار شد.

این همایش پیاده روی در شهرستان سنندج با حضور 12 هزار نفری اقشار مختلف مردم همراه بود و فرمانده سپاه بیت المقدس و مسئولین ادارات و ارگان های دولتی همپای خانواده ها مسیر 3 کیلومتری پارک کودک تا 22 گولان سنندج را طیکردند.

در پایان این برنامه ورزشی 130 جایزه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد.

خانواده های شرکت کننده و مسئولین کامیارانی با حضور دو هزار نفری خود مسیر 3 کیلومتری ابتدای شهر تا مزار شهداء را پیمودند و یاد و خاطره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد را گرامی داشتند.

در شهرستان کامیاران در پایان همایش پیاده روی به 54 نفر به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهداء گردید.

در شهرستان دهگلان نیز همایش پیاده روی خانوادگی با مشارکت دو هزار نفری مردم و خانواده آغاز شد و مسیر 3 کیلومتری فلکه ساعت تا میدان معلم را راه پیمائی کردند.

در همایش شهرستان دهگلان 60 نفر شرکت کننده به قید قرعه جوایزی نفیسی را دریافت کردند.

در شهر سریش آباد از توابع شهرستان قروه همایش پیاده روی 5 هزارنفری برگزار شد و مردم این شهر میدان شهداء را تا میدان سادات به مسافت 3 کیلومتر پیاده روی کردند.

در سریش آباد در پایان این همایش به قید قرعه 60 جایزه نفیس به خانواده های شرکت کننده اهداء شد.

این همایش ها به همت ، ادارات ورزش و جوانان وسپاه بیت المقدس و هیأت ورزش های همگانی استان و شهرستان ها برگزار شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار