کسانی که مدعیان سنت پیامبرند و خود را خادمین حرمین شریفین می دانند، اکنون نوکران استکبار شده اند

کسانی که مدعیان سنت پیامبر هستند و خود را خادمین حرمین شریفین می دانند، امروز نوکران و کاسه لیسان استکبار شده اند.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۲۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین نجات فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل بیان کرد و گفت: سیره ی پیامبر دفاع از مظلوم و مبارزه با طاغوت بود و کسانی که مدعیان سنت پیامبر هستند و خود را خادمین حرمین شریفین می دانند، امروز نوکران و کاسه لیسان استکبار شده اند.
وی که در جمع کارکنان سپاه ناحیه اردبیل سخن می گفت، با گرامیداشت سالروز شهادت امام هفتم با طرح این سوال که این کجای سنت پیامبر است که مظلوم را به خاطر رسیدن به اهداف استکباری باید قتل عام نمود، تصریح کرد: ملتی که در یمن می خواهد با دموکراسی و اندیشه ی دینی حکومت ایده آلی را برای خود انتخاب کند، حاکمان و مزدوران عربستان این مردم را با کمک آمریکا و اسرائیل و اندیشه ی یهودیسم قتل عام می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با استناد به آیه قرآن که می فرماید: هرکس نفسی را بکشد مانند کسی است که تمام مردم را کشته باشد، افزود: قاریان و حافظان وهابی به کجای این آیه اعتقاد دارند؟ معلوم است که اینها همان افرادی هستند که قرآن درباره ی آنها می فرماید: بعضی ها می گویند ما اسلام آوردیم، ایمان نیاوردیم، اینها به قران و سنت پیامبر ایمان نیاورده اند، اسلام آورده اند.
وی در ادامه ضمن محکومیت جنایات جنگی آل سعود و دفاع از مظلومیت مردم یمن، از جامعه جهانی محاکمه حاکمان آل سعود غوطه ور در شهوت را خواستار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار