خبرهای داغ:
استاندار قم در ديدار رئيس دانشگاه و اعضاي بسيج دانشجويي اين دانشگاه گفت: هرگونه هزينه براي دانشگاه ها، نوعي سرمايه گذاري است.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۵۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، حجت الاسلام و المسلمين صالحي منش در ديدار دكتر ديرباز رئيس دانشگاه قم و اعضاي بسيج دانشجويي اين دانشگاه در سخناني دانشگاه را نماد علم و ارزش دانست وگفت: هر خروجي از حوزه علميه قم و دانشگاه هاي قم باعث افتخار است.

وي با تاكيد بر ضرورت حمايت هاي مادي و معنوي از دانشگاه و مراكز آموزش عالي استان، تصريح كرد: صرف هزينه براي دانشگاه ها مفيد و بهترين سرمايه گذاري است.
حجت الاسلام و المسلمين صالحي منش با اشاره به سبقه فعاليت علمي و پژوهشي دانشگاه قم به عنوان سرآمد مراكز آموزش عالي استان و گراميداشت ياد و خاطره مرحوم ايت الله قاضي خاطر نشان كرد: اين دانشگاه افتخار قم بوده و بزرگان زيادي از جمله مرحوم قاضي براي اين دانشگاه زحمت كشيده اند.
استاندار قم همچنين با اشاره به فعاليت هاي فرهنگي توسط تشكل هاي دانشجويي دانشگاه هاي استان از زحمات بسيج دانشجويي قدرداني كرد و گفت: بايد دستگاه ها از ظرفيت ها و پتانسيل هاي خود در راستاي كمك به اين تشكل ها استفاده كنند.



ارسال نظرات